یکشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۶

حمید رضا برزکار پنجشنبه 13/11/1384 - 16:31 سلام. ساده و صميمی بود اما احساس ميکنم پرداختن به وزن و آهنگ شعر اندکی گلوی شعر را ميفشارد. خوشحال خواهم شد سر بزنی.موفق و پيروز biyaboon.blogfa.com - writeEmail('hamidzey', 'yahoo.com') hamidzey@yahoo.com میرزایی(سکسکه های یک مست ) پنجشنبه 13/11/1384 - 13:11 سلام دوست عزيز با غزلی با عنوان (خوش رقصی با مولانا )به روزم و منتظر نقد شما .يا علی www.shahram121.persianblog.ir - writeEmail('mirzaii_shahram', 'yahoo.com') mirzaii_shahram@yahoo.com mottaham پنجشنبه 13/11/1384 - 12:10 سلام استاد رک بگم.. اين يکی زياد به دلم ننشست.....(اتفاقا اسم مهم است)...موفق باشيد...به روزم www.etteham.blogspot.com علی رضا خسروی چهارشنبه 12/11/1384 - 9:26 اين روزها سخت تنها ميشود کسی که انتظار مرگ را ميکشد و اتبوس نمی رسد خيابان بوی خون ميدهد wohoman.persianblog.ir شهبارا سه شنبه 11/11/1384 - 20:16 سلام دکتر باران عزيز . وبلاگ شما همیشه آدم را به زندگی و تلاش اميدوار و تشويق می کند. www.shahbara.persianblog.ir مریم حقیقت سه شنبه 11/11/1384 - 16:57 سلام عزيزبودنم را تلخ ايستاده ام تاريکم چراغ ميآوری؟يا علی aryanpoem.persianblog.ir - writeEmail('maryanhaghighat58', 'gmail.com') maryanhaghighat58@gmail.com اسم مهم نیست سه شنبه 11/11/1384 - 9:40 سلام بزرگوار.اتود زیبا را خواندم.لطیف بود و نغز.ممنون از حضورتان.پاینده باشید ghabsh.persianblog.ir - writeEmail('ghabsh', 'gmail.com') ghabsh@gmail.com samane شنبه 8/11/1384 - 13:38 سلام استاد . سلام . به روزم و منتظر . با کليک رنجه ای کلبه درويشيمان را بياراييد . خوشحال میشم اگر دوباره حضور گرمتان را در خانه ام حس کنم . يا حق http://daryaagarbashaddelat.blogfa.com - writeEmail('darya200002002', 'yahoo.com') darya200002002@yahoo.com سحـر جمعه 7/11/1384 - 12:2 سلام استاد ... من برای اولین بار هست که حضور خودم رو در وبلاگ زیبا و ارزشمند شما حس می کنم ... مطالب خواندنی و اشعار پر قدری اینجا نهفته است ... من هم دستی بر قلم دارم و گه گاه چند خطی به نام شعر زمزمه می کنم ... استاد خیلی شادمانم خواهید کرد اگر نظراتتون رو راجع به اشعار من بیان کنید ... منتظر حضور ارزشمند شما هستم ... پیروز باشید kelkesahar.persianblog.ir
samane پنجشنبه 20/11/1384 - 22:53 سلام استاد عزيز . مثل هميشه معرکه بود . قلمتان سبز . سابقا سری به ما می زديد . قابل نمی دانيد ديگر؟؟؟؟؟؟ يا حق www.daryaagarbashaddelat.blogfa.com - writeEmail('www.darya200002002', 'yahoo.com') www.darya200002002@yahoo.com تیرداد چهارشنبه 19/11/1384 - 3:25 سلام دکتر بيژن باران عزيز ... با يک شعر به روزم و منتظر نظر شما ... با احترام : تيرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com تیرداد چهارشنبه 19/11/1384 - 3:24 ... اما سرود اسارت دريا آيه است . ايا دريا اسير ستاره است يا دريا اسير خاک شده است اگر چنين باشد پس ستاره به خاک افتاده است چون دريا اسير خاک است پس گودی در گودالی ديگر خواهيم داشت و سطر پايان که فوق العاده ساده و زيباست احساس سرخوشی به من دست می دهد که بارت بار ها به ان تاکيد کرده است نمی توان توصيف اش کرد اما می توان لمس کرد <<تک تک خانه های ساحلی خالیند. حیاطهای آنها و کوچه های پیچ پیچ همه بیک پل میرسند.>> با احترام : تیرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com تیرداد چهارشنبه 19/11/1384 - 3:24 سلام دکتر بيژن باران عزيز ... بسيار لذت بردم از اين شعر تازه تان ... زبانتان چقدر تغيير کرده است ... فوق العاده روان شده است و البته تخيلی که قوی تر از زبان در متن جولان می داد . آيا ستاره که به خاک افتاد دريا صدای انرا در خود نگه می دارد ؟ ...فوق العاده است ... آيا ستاره بايد در دريا بيافتد يا تنها دريا است که ستاره درون ان می افتد پس ان عکس ستاره است که در آب دريا افتاده است - چه تفکر عميقی واقعا زيباست - اما آيا عکس ستاره نيز می تواند توليد صدا کند اين سواليست که موج های دريا خود از ان بی خبرند ايا موج می زنند تا صدای افتادن ستاره را خاموش کنند ؟ و باز خاک با انگشتان سبز باز ياد اور درياست ... نشانه گذاری ها بسيار عالی است تا اين جا دکتر باران عزيز tirdadrad.persianblog.ir MOHAMMADkhorshidi چهارشنبه 19/11/1384 - 3:13 dorood . zibatar bood . zende bashi AFTABAN.PErSIANBLOG.COM janaan دوشنبه 17/11/1384 - 12:57 سلام دو ست محترم . ممنو نم پيام شما را.. شاد باشيد ، باز هم حاضرم.. janaan.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com مهرانگيزساحل یکشنبه 16/11/1384 - 16:47 سلام ای دوست فراموشکارمن / سلام ای بيژن غزلها....... آن غزلهای سبز بهاران / سبزباشی / مهرانگيز mehrangeez.blogfa.com - writeEmail('m.sahel', 'web.de') m.sahel@web.de alireza شنبه 15/11/1384 - 12:50 سلام بر بیژن عزیز/ تمام تصوير شعر در همان دوسطر اول است (ستاره دور بود /در آسمان بود) گرچه در نگاه اول ساده است و جمله به يک جمله ی خبری شبيه است . اما تاکيدش برای دور بودن ستاره جای تعمق دارد. گرچه من مخاطب می دانم ستاره دور است و در اسمان . اما اين دوسطر تلنگری است به ذهن خواب زده ی مخاطب .به ذهن عادت گرفته ی مخاطب .چيزی به من نمی گويد اما مرا به يک سفر ذهنی دعوت می کند. دور بودن ستاره در خارج از متن تو یک دانسته و یا یک واقعین روز مره عادی و طبیعی است . اما در درو ن متن تو یک آشنایی زدایی مفهومی است ... لذت بردم بيژن عزيز. چقدر دوست داشتم در مورد این دو سطر بیشتر بنویسم. ذهنم درگيره بيژن عزيز و خسته .ممنونم که با دعوتت منو با لذت متن شعرت شريک کردي /ارادتمند عليرضا hoseinabadi.persianblog. - writeEmail('alireza2004_h', 'yaho.co.uk') alireza2004_h@yaho.co.uk میثم یوسفی شنبه 15/11/1384 - 9:10 تک تک خانه های ساحلی خالی اند . مرسی بيژن عزيز.درود بر شما . YaBanu.BloGFa.cOm - writeEmail('MeisaM.YouSEFi', 'GmaIl.CoM') MeisaM.YouSEFi@GmaIl.CoM مهدی مزارعی جمعه 14/11/1384 - 20:38 سلام رفیق عزیز...با پازل اشتباه به روزم و منتظر نظر ارزشمند شما...موفق باشی MEHDI265.BLOGFA.COM - writeEmail('MEHDI66MAZAREI', 'YAHOO.COM') MEHDI66MAZAREI@YAHOO.COM Gharji جمعه 14/11/1384 - 17:43 حیاطهای آنها و کوچه های پیچ پیچ/ همه بیک پل میرسند./ درود همسایه ... خیلی دیر بود ازشما نخوانده بودم ... لحظه دنبال ادرس ات گشتم تا که یافتمش . عالی بود انگونه که از شما انتظار می رود ... سری به من هم بزنید. egh.persianblog.ir
ماندانا جمعه 28/11/1384 - 19:35 سلام ، به روزم .....افتخار می دين ؟ manii.persianblog.ir - writeEmail('ra_abri', 'yahoo.com') ra_abri@yahoo.com امير خالقي پنجشنبه 27/11/1384 - 15:44 نيست کافی مرا .... کافخ خای اين حوالی .... رقصی چنين ميانه ميدانم آرزوست www.a-kh-bad.mihanblog.com لیلا سه شنبه 25/11/1384 - 22:20 سلام زيبا بود وحس عجيبی داشت / کاش روز بود وبه ساحل دريا می رفتم وشعرتان را زمزمه می کردم ... رامست دريا ...آرامست دريا .... پايدارباشيد . www.lili.blogfa.com عليرضا سه شنبه 25/11/1384 - 12:24 بيژن امروز نمی خواهم از اتود ۱۴ چيزی بگويم . هی هوای درونم پر از کسالت شعر می شود و خالی از واژه .نمی خواهم بگويم که آفرين برای ساخت شکنی معنا شناسانه ات .نمی خواهم بگويم که دروغ گفته ای که : نور ماه گرچه سپيد است و غنی . نمی خواهم بدانم که ياد تو شمعی است. روشنايی بار اين مهجور. اما می خوام هوار بکشم که شعر مهجوری عشاق در شب مهتابی که نه،شعر مهجوری شاعر در خون است خون سرخ سياوش . تنها خونی است که در رگان ما جاری است اما لبريز از دغدغه ی شمشير و رخسار مهجور کلمه . هی به دنبال هلاک همين جمله ها و کلمات توی کوچه ای بی انتها می گردم و پرسه ی هزار ساليه پدرانم را استفراق می کنم .....بيژن از اين همه صبوری دارم کلافه می شوم .نه نه دارم به خلسه می روم . اين همه دشنام های عجوج و مجوج هم رسم خوشايندی است که اين روز ها در موج شعر دهه ی هشتاد افتاده . ...بيژن عزيز بی هيچ کلامی هميشه از اينکه بدون جنجال کارت را پيش می بری ازت ممنونم .تو نمونه ی خوبی برای تحمل همه ی ما هستی .همين http://www.hoseinabadi.persianblog.ir/ - writeEmail('alireza2004_h', 'yaho.co.uk') alireza2004_h@yaho.co.uk تیرداد سه شنبه 25/11/1384 - 4:52 سلام دکتر بيژن باران عزيز ... دلم خيلی هوايتان را کرده بود ... به ساعت نگاه کردم ۳ بامداد و خوردی اش است و من که بيمار روان کده شب هستم مثل دراکولا شعر می خورم تا زنده بمانم ... دريا را رام ديدم و آرامش را در چشمانش . پری کوچک را ديدم که هميشه طعمه می شود ولی اينبار عاشق می شود و دست هايش می لرزد شبيه اولين بار که در زندگی دست يک دختر را گرفتم و تا عمق وجودم می لرزيد و حتی يک قسمت خاص در لرزيدن آن به طرز عجيبی اثر داشت ... چيزی داريم به نام هاله نور در اطراف همان هاله است که اولين بار / ای همه اندام تو پر نور! / چقدر قشنگ گفتید دکتر بیژن باران عزیز ... با احترام بسیار فراوان : تیرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com آبجی بی اف نفله کن دوشنبه 24/11/1384 - 18:0 سلام خيلی باحالی فدات يا علی www.abji.blogfa.com مرتضی شاهین نیا یکشنبه 23/11/1384 - 19:7 سلام به روزم عزيز www.saratan.blogfa.com - writeEmail('xxmehraboon', 'yahoo.com') xxmehraboon@yahoo.com gharji یکشنبه 23/11/1384 - 7:25 درود. پر از شعر شدم . شعر افرين باشيد. www.egh.persianblog.ir فریبا بابک شنبه 22/11/1384 - 18:53 سلام! من به روزم و منتظر نقد و نظر شما hazyanat.blogfa.com دریاباری شنبه 22/11/1384 - 16:52 درود وسلام ... اي همه اندام تو پرنور... www.dagh.blogsky.com میثم یوسفی جمعه 21/11/1384 - 17:7 زيبا بود عزيز ! ممنون ! YaBanu.BloGFa.cOm - writeEmail('MeisaM.YouSEFi', 'GmaIl.CoM') MeisaM.YouSEFi@GmaIl.CoM مهدی هوازاده جمعه 21/11/1384 - 14:53 آقای دکتر تشنه ی يه نقد خوب ديگه ام....... maftool.persianblog.ir - writeEmail('mehdihavazadeh', 'yahoo.com') mehdihavazadeh@yahoo.com مهدی هوازاده جمعه 21/11/1384 - 14:53 سلام دوست عزیز........با شعری جديد از خودم و نقدی از دکتر صادق دارابی بر آن به روزم.....منتظرم....يا علی ! maftool.persianblog.ir - writeEmail('mehdihavazadeh', 'yahoo.com') mehdihavazadeh@yahoo.com Shahab جمعه 21/11/1384 - 6:25 سلام.خیلی زیبا بود. وبلاگ خوبی داری. موفق باشی. یه سری هم به من بزن. shahabgraph.persianblog.ir - writeEmail('shahabgraph', 'yahoo.com') shahabgraph@yahoo.com
مازیار نیستانی سه شنبه 2/12/1384 - 20:42 خوشحال شدم ..که اين جا می بينمتان....زيبا بود... pashiliha.persianblog.ir - writeEmail('pashiliha_poem60', 'yahoo.com') pashiliha_poem60@yahoo.com امين خسروی سه شنبه 2/12/1384 - 16:57 به ديدارم بيا امشب دلم تنگ است... hobot.blogsky.com محمد طحانيان سه شنبه 2/12/1384 - 1:36 سلام دوست عزیز .... به روزم و منتظر نقد و نظر شما Tahanian.persianblog.ir مجتبی.م دوشنبه 1/12/1384 - 20:4 قشنگ بود شماره ی بيست قشنگ تر بود www.ccccc.blogfa.com - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com vahid ziaee دوشنبه 1/12/1384 - 16:4 (تجمع امضا های حذف شده)سخني با دوستان شاعر و نویسنده ام به مناسبت منع انتشار كتابم ( 33 شعر عاشقانه براي سياه ‍پشمالو)! adiban.com شاهين یکشنبه 30/11/1384 - 18:15 سلام بر بيژن عزيز.کارهايتان را خواندم.به هر حال سبکی بود جالب و به نوعی شعر اپيزوديک! در اين حالو هوا چند کار ديگر هم خوانده بودم و بايد بگويم گرچه کار شما قوی و اصولی به حساب می آيد اما شايد بشود گفت حرف تازه ای نداشته باشد.البته باز هم تاکيد می کنم کار خوبی است و با من ارتباط برقرار کرده است.از اين که به وبلاگ ما سرزديد از شما بی نهايت ممنونيم. rozaneh-ye-taarikh.persianblog.ir - writeEmail('shahin1366_n', 'yahoo.com') shahin1366_n@yahoo.com ارمان یکشنبه 30/11/1384 - 17:27 سلام منتظر نقد شما هستم از شعرهایم ممنون ميشم نظرتو بدونم armanteymour.blogfa.com جانان یکشنبه 30/11/1384 - 15:14 سلام دو ست ..آمدم عرض آداب نمو دم .لذت بردم . ميرو م تا آمدن ديگر خدا نگهدار janaan.persianblog.ir/ عليرضا شنبه 29/11/1384 - 18:7 سلام بر بيژن عزيز/فعلا ذهنم شلوغه/نمی دونم چی بگم .دوباره بر می گردم .با يک شعر به روزم و منتظر http://www.hoseinabadi.persianblog.ir/ - writeEmail('alireza2004_h', 'yaho.co.uk') alireza2004_h@yaho.co.uk آبجی بی اف نفله کن شنبه 29/11/1384 - 16:33 خييييييييييييييلی توپه محشره تا اين حد از يه بلاگ اونم تو پرشين بلاگ خوشم نيومده بود اگه افتخار ميدين تبادل لينک کنيم باشه؟ تا بعد ... منتظرم ... يا علی www.abji.blogfa.com - writeEmail('abji.arnold', 'yahoo.fr') abji.arnold@yahoo.fr پچپچه شنبه 29/11/1384 - 15:55 چه خوب کردید به پچپچه آمديد و به من راه خانه تان را نشان دادید . پیام مهرتان را هم سپاس بسیار می دارم . دو اتود شما را با تأمل نوشیدم ... جرعه ...جر..عه . از جان مايه ی آشنايی بر می خاست که انگاری از خود من بود . اول اتود اولی را پسندیدم اما بعد اتود دوم به دلم نشست و حالا برایتان می گویم چرا ؛ سه بند اولش چیز تازه ای نداشت؛ خطابیه هایی بود که می توان جاهای دیگر هم پیدا کرد اما بند چهارم با کلمه ی نامأنوس (لزج) سکوی پرش بلند بالایی بود که خواننده را به فضای دیگری دعوت می کرد . بند پنجم و بویژه آخرین جمله زیبا نبود ، شگفت انگیز بود . درست مثل حادثه ای که یک مرتبه آدم را غافلگیر کند ... ابر گفت ... pechpecheh.persianblog.ir امير خالقي شنبه 29/11/1384 - 14:4 سلام .... ممنون دکتر ....کوتاه و تصويری زيبا اتودهای خوبيست www.a-kh-bad.mihanblog.com majid شنبه 29/11/1384 - 11:29 سلام . زيبا بودند . ممنون می شوم اگر سری بزنيد و اظهار نظری بفرمائيد . بدرود . www.you44.persianblog.ir -جنبش ادبیات پست مدرن آنارشیسم- شنبه 29/11/1384 - 11:17 با عشق و ارادت . بارانی زیبا سلام بیژن عزیز . خواندم . لذت ...فقط لذت و نه چیز دیگر . با مقاله ای تحقیقی به روزم با (واسازی Deconestruction ) با عشق و ارادت . منتظرت هستم . مانی. bemanche.persianblog.ir meisam yousefi شنبه 29/11/1384 - 10:5 درود ! مثل هميشه زيبا بود و لذت بخش ! yabanu.blogfa.com - writeEmail('meisam.yousefi', 'gmail.com') meisam.yousefi@gmail.com همایون عطایی جمعه 28/11/1384 - 21:40 سلام ........شعرای خوبی بود خواندم ولذت بردم.... b5926.persianblog.ir/ لیلا جمعه 28/11/1384 - 20:55 سلام هردو شعرتان قشنگ بود . اتود ۲۰ به دلم نشست . موفق باشيد www.lili.blogfa.com gharji جمعه 28/11/1384 - 17:50 درود..اتود ها ... زيبا بودند. egh.persianblog.ir علي جمعه 28/11/1384 - 9:26 درود ب رهعمت بلندتان که نوشته هايتان درست مثل احساستان ايرانی است. در پناه حق iranmehre.persianblog.ir Shahab جمعه 28/11/1384 - 7:13 سلام بیژن جان . خیلی زیبا بود . امیدوارم همیشه موفق باشی. مرسی که به من سر زدی. shahabgraph.persianblog.ir - writeEmail('shahabgraph', 'yahoo.com') shahabgraph@yahoo.com دریاباری جمعه 28/11/1384 - 6:12 سلام و عرض ارادت. www.dagh.blogsky.com - writeEmail('d_daryabari', 'yahoo.com') d_daryabari@yahoo.com gharibeh ashena پنجشنبه 27/11/1384 - 18:7 سلام وبلاگ بسیار خوبی داری . اگر تو هم به فکره آزادی ایران و ایرانی هستی حتما سری به ما بزن نظرت رو هم از ما دریغ نکن همون طور که ما نکردیم اگر هم قابل دونستی ما رو هم در لیست دوستانت قرار بده از خجالتت در میایم .زنده باد آزادی زنده باد دموکراسی زنده باد 18 تیر روز آزادی ایران و ایرانی . www.persiannews7.persianblog.ir

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی