یکشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۶

پنجشنبه 12/5/1385 - 11:21 سلام معذورم از اينکه بعد از مدت زياد پيام ميگذارم/ موفق و شادکام باشید janaan.persianblog.ir سمانه چهارشنبه 11/5/1385 - 0:19 سلام .به روزم براي اولين روز آمدنم ! daryaagarbashaddelat.blogfa.com - writeEmail('darya200002002', 'yahoo.com') darya200002002@yahoo.com @ سه شنبه 10/5/1385 - 22:6 حاشا و کلا به آواز موسيقی بويژه موسيقی که از دل نوخته شود همراه با سينه ای پر از عطر اقاقی ...سلام بر بيژن باران عزيز از اين که لطف کرديد و به کلبه خودتون تشريف آورديد ، ممنون وسپاسگذار دلشادم کردید دلتون همیشه سبز و بهاری @ www.man-va-to.mihanblog.com رضا دوشنبه 9/5/1385 - 17:51 سلام و درود فراوان بر شما و نقد شعر زيبايتان بسيار زيبا و عالی آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق ... island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com رضا دوشنبه 9/5/1385 - 17:50 با من بمانتا مثل کبوتر های عاشقبر طوقی هم سر نهیمتا از اشک های هم دانه برچینیمما آشیانه ئمان رادر سفر باد باخته ایمبیا تا در پناه بال همسر پناه گیریماز سوز جدایی بی توببین به هر آسمانی ، در پروازممن آن کبوتر چاهی امکه در میان سپید کبوترانبه خاکستر نشستمآن روز که صیاد بی رحمبه تیر غم قلبم را نشانه رفتاز پای فتادم خونین در تیغ روزگارتو بودی کهبالهای مهربانی ات رافدایم کردیپر پروازم شدینور چشمان منیببین چهبی چشم و چراغ می تابممی تابم ................ island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com خاك من دوشنبه 9/5/1385 - 16:54 سلام آقای باران ... من از دور با کارهای شما آشنا هستم ... اين شعر آخرتون خيلی ملايم و دلچسب بود ... ممنون می شم اگر نظرتون رو در مورد کار های خودم در سايت آوای آزاد بدونم :http://www.avayeazad.com/mostafa_moosavi/list.htmموفق باشيد www.mocmousavi.persianblog.ir کاترين دوشنبه 9/5/1385 - 0:12 سلام دوست خوبم بعد از مدت ها باز می بينمت ... خوشحالم ..... موفق باشی geryehayepaiizii.persianblog.ir - writeEmail('katrin-tanhatarin', 'yahoo.com') katrin-tanhatarin@yahoo.com کاترين دوشنبه 9/5/1385 - 0:10 سانسورگر) كه مسئول حفظ تعادل رواني ماست قسمت عظيمي از رويا را حذف مي كند و ما تنها صحنه هايي مبهم را پس از بيداري به ياد مي آوريم ... مادامي كه شخص آگاهي وادراك خويش را افزايش ندهد اين حذف شدن ها همچنان ادامه دارد ... رويا درشكوفايي معنوي جويندگان خدا نقش مهمي دارد وبا در برداشتن اطلاعاتي ازآينده ، زندگي هاي گذشته و ... ابزاري براي آموزش روح است............. پيش ما هم بيا ای مسافر geryehayepaiizii.persianblog.ir - writeEmail('katrin-tanhatarin', 'yahoo.com') katrin-tanhatarin@yahoo.com َعبدالحسين انصاري یکشنبه 8/5/1385 - 13:52 سلام عزيز / بعداز مدتها با يه رباعي به روزم ومنتظر حضور گرمتون/در پناه باران DOBAITEE.BLOGFA.COM منيژه رزاقي ( قاصدك) یکشنبه 8/5/1385 - 12:42 سلام !طولانی تر از سکوت به روز شد با ...دوباره دست مالي ام ...نه ببخشيدچادرت را گم كردمماست مالي ام مي كنيبند نافت دور گردن منخفه ات مي كندمردك! دور و برم كاسه كوزه پهن كرده اي كه ............. beesayeh.blogfa.com - writeEmail('beesaayeh', 'yahoo.com') beesaayeh@yahoo.com آيينه شنبه 7/5/1385 - 12:42 سلامممنون که سر زدی و نظر دادیزيبا بود و دلنشينبه مارهای تاک باغ و شاخه های آبستن ... www.aiine.blogfa.com - writeEmail('n_aftabgardan', 'yahoo.com') n_aftabgardan@yahoo.com سپیده شنبه 7/5/1385 - 12:2 مردی که گیتار می نوازد اوگریه می کندو؛رد اگر گریه کند فاجعه ی زرگی اتفاق افتاده است؛از شریعتی. www.ahooradaf.blogfa.com س-صخره شنبه 7/5/1385 - 11:45 اينجا نشسته مردی که از سيگارش بلند شد و به هوا رفت/با لبخندی که حلقه می زند دور انديشه های خواب آلود/اينجا نشسته ابری که لبخند می زند... سلام و درود! به روزم... jermedoghotby.persianblog.ir شبنم کشفى شنبه 7/5/1385 - 9:39 سلام و درود...تصوير زيبايی داشت... لذت بردم...برقرار باشيد shabnamkashfi.blogfa.com - writeEmail('sh.kashfi', 'gmail.com') sh.kashfi@gmail.com حاجی حسينلو شنبه 7/5/1385 - 5:0 اين اولين پست من است ..............ولي نه آخرين........تبادل لينك؟ http//hajihoseynlo.blogfa.com منير سپاس شنبه 7/5/1385 - 0:39 سلام باران عزيز زيبا بود با تصاوير ناب موفق باشيد و ممنون حضور سبز تان. با محبت منير سپاس www.monir-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirfsepas', 'yahoo.com') monirfsepas@yahoo.com بنيامين ديلم كتولي جمعه 6/5/1385 - 21:59 سلام...زیبا بود.....به روزم...ممنون www.alakhan-valakhan.persianblog.ir عماد مهدوی راد جمعه 6/5/1385 - 20:6 سلاممن هم مثل تو بروزم بایک غزل برای امام زمان(عج) www.ferown. blogfa.com محمد خورشيدی جمعه 6/5/1385 - 19:1 درود گرامیچه بگوی ام غير از اين که : گريه ام گرفت وقتی با شعرتان از این سطرها می گذشت ام :تمام شب با گيتارم گريستم:من مي گريستم كه او مي نواختيا او مي نواخت كه من مي گريستم ؟مهتاب(با رامشي حزين- از سازش نسيم-آسايشي گزين)فکر می کن ام اين روزها يک جورايی به اين شعر فکر می کردم . به اش نياز داشت ام .بيژن عزيز ؟کاربرد حرف « ز » درز شاخه هاي گلابي پر گرهوز سيگار و لبهاي ناپديدبه خاطر نوع نگاه شعر به زبان است ... يا ... ؟دست مريزاد به هر حال . با هر تکه ای اش حالی کردم و حظی بردمپيچيده تارهاي رقيق مهتاب لابلاي پنجه ام.مي تراود از نوك انگشتهام:چشمه آرام يك آهنگ.و چيزی جز اين که زيبا بود .با مهر بسيار www.aftaban.persianblog.ir مجتبی فتح الله زاده جمعه 6/5/1385 - 17:53 سلام دکتر.. می تراود از نوک انگشتان : چشمهء آرام يک آهنگ... خيلی قشنگ بود.. ضمنا دکتر ، معلومه نوشته های منو دقیق نمیخونی.. چون ایراد نمیگیری www.nasibedigaran.blogfa.com مجتبی.م جمعه 6/5/1385 - 3:46 زيبا بودموفق و پيروز باشيد www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com زهرا جمعه 6/5/1385 - 2:53 سلام به شما دوست عزیز/ضمن تبریک حلول ماه رجب ومیلاد امام محمد باقر(ع) وبلاگم را آپ کردم خوشحال می شوم نظرتون را بدونم/موفق باشیداز او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نكند.فرمود: رنج از دلبستگي‌هاي دنيايي جدا و به من نزديك‌ترت مي‌كند.اين شعر شما منو برد توی يک باغ پرازانگور که نشسته ام وبا زيبايی خاصی به آنها نگاه می کنم/ iamforu.persianblog.ir
آريانا پنجشنبه 19/5/1385 - 9:50 دنیا روی شاخهای گاو عمو علی می چرخد.../به روزم ومنتظر www.arianaamirkhosravi.blogfa.com پیپ قرمز سه شنبه 17/5/1385 - 11:37 وارياسيون قوی و خوبی از نيمايی بود . خيلی جالب بود برای من که در اين قالب با رويکردی مدرن تر از پيش سروديد ... من تعارفی نيستم و با خوانش وبلاگ من اين را درمی يابيد ...پیپ قرمز www.peepeghermez.persianblog.ir/ مهدی خطيبی سه شنبه 17/5/1385 - 10:57 سلام .با گفت و گوی چاپ نشده ای از محمود کيانوش به روزم . www.mehdikhatibi.blogfa.com مرتضی بخشايش دوشنبه 16/5/1385 - 18:20 سلام آقای باران...چقدر از لطفی که کرده بوديد خشنود شدم...بزرگواری کرديد labrikhteha.persianblog.ir - writeEmail('mbakhshayesh', 'gmail.com') mbakhshayesh@gmail.com ميترا آزاده یکشنبه 15/5/1385 - 21:35 به نام خالق فرصتهاسلام دوست عزيزمخسته نباشيد.مشغله های فکری من به روز شد.در پناه عشق gooshvareh.parsiblog.com - writeEmail('meisareh_veroneh', 'yahoo.com') meisareh_veroneh@yahoo.com س-صخره یکشنبه 15/5/1385 - 14:34 سلام... بسيار زيبا بود. منتظر خبر آپ دیت دوباره تان هستم. من به روزم... با تمام سردیهایم... jermedoghotby.persianblog.ir زهره جعفرزاده یکشنبه 15/5/1385 - 10:47 سلام .از شعرهای شما لذت میبرم اما هنوز انقدر در کار سپید تجربه ندارم که بتوانم نقد کنم ...شما هم که فقط زمانی سرمیزنید به وبلاگ من که میخواهید اعلام به روز رسانی کنید و نظر خاصی نمیدهید...به هر حال با یک غزل مثنوی به روز... منتظر حضور شما...موفق و پیروز باشید. pilehtanhaei.mihanblog.com زهرا شنبه 14/5/1385 - 9:36 سلام استاد/مثل هميشه زيبا ودلنشين بود//برای شما آرزوی موفقيت دارم//این روزا درد دوری از تومثل یک ماهی درون دریاستکه بدون یار مانده در ته این نیلگونروزگاری خواهم افکند این دوری را iamforu.persianblog.ir مازيار نيستانی شنبه 14/5/1385 - 1:10 متشکر از خبر ...لذت بردم pashiliha.persianblog.ir - writeEmail('pashiliha_poem60', 'yahoo.com') pashiliha_poem60@yahoo.com مجتبی.م شنبه 14/5/1385 - 0:39 استفاده کردم و لذت بردمموفق باشيد و ياعلي www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com مجتبی.م شنبه 14/5/1385 - 0:38 سلام_________________________ممنون که اومدید و ممنون از لطفتون_________________________ www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com مجيد سعدآبادی جمعه 13/5/1385 - 14:40 ممنون جالب بود کارتون malafe.blogfa.com مجيد سعدآبادی جمعه 13/5/1385 - 14:39 سلامبا کاری جدید به روزمسرتان را بزنید malafe.blogfa.com
زهرا پنجشنبه 26/5/1385 - 7:20 سلام استاد/به نظر من واقعيت همينه/مايل بوديد به منم سربزنيد iamforu.persianblog.ir س-صخره چهارشنبه 25/5/1385 - 19:14 سلام... به روز هستم... *شرح بی خوابی شاعر* رد پای نگاهتان را بر خود انتظار می کشد.شاد و سر بلند باشيد... jermedoghotby.persianblog.ir janaan دوشنبه 23/5/1385 - 15:57 سلام دو ست عزيز اگر مرا به خاطر داريد باری ديگر حاضرم.. شاد باشيد janaanzakhmi.persianblog.ir mehdi mousavi(ترانه ی ما) یکشنبه 22/5/1385 - 17:49 با سلامهمانطور كه پيش از اين ديده ايد عادت به نطق پيش از دستور ندارم اما نكاتي را بايد بگويم از همايشي شعري كه در استان مازندران بر گزار ميشود تا معرفي شاعري كه هميشه غزلهايش را دوست دارم اما به جرم جنجالي نبودن شعر هايش و تن ندادن به جريانهاي رايج ... غزلهايش را را نشنيده ايد ... شعر سپيد هم برايتان دارم ... و براي دوستاني كه ترانه هايم را دوست ميدارند ترانه نيز دارم ...منتظر حضور شما هستم ..با احتراممهدي موسوي (نوشهر www.taraneyema.persianblog.ir - writeEmail('mi_mousavi', 'yahoo.com') mi_mousavi@yahoo.com رضا شنبه 21/5/1385 - 19:0 با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزيز گرامي باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبي در دفاع از مظلوميت .....حماسه مقاومت مظلوميت تا پيروزي .....بروز شده است خوشحال خواهم شد بازديدي داشته باشيد ...مثل هميشه منتظر حضور گرم و قدوم سبزشما براي همدردي با مردم لبنان هستم ....آرزوي تندرستي و سعادتمندي شما را دارم ....در پناه حق ..........باور نميکنم که در آن باغ پربهار .....چيزي به غير زاغ و بجز برگ زرد نيست ..........باور نميکنم که در آن دشت مرد خيز .....از بهر يک نبرد مرد نيست ....باور نميکنم که فرو مرده شعله ها ... نوري دگر به خانه دلهاي سرد نيست .......... island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com داوود ملك‌زاده شنبه 21/5/1385 - 2:56 باسلامشما را دعوت مي‌كنم به خواندن مقاله‌اي با عنوان "خلق قافيه‌ي نو در غزل نو" 2vav.blogfa.com امير خالقي جمعه 20/5/1385 - 11:59 سلام دکتر ...... www.bekhon.blogfa.com ميرزايی جمعه 20/5/1385 - 2:48 یک آینه به سمت تماشای هیچ کسدر را ببند انسیه، این چند تا مگس ...دارند می برند که گوش سکوت راته مانده های لاشه ی یک عنکبوت رابروزم عزیز shahram13.blogfa.com/ - writeEmail('mirzaii_shahram', 'yahoo.com') mirzaii_shahram@yahoo.com محمد قائمی پنجشنبه 19/5/1385 - 20:13 شهر راه را احاطه می کند // شهر زندان استسلام دکتر عزيزبا (( رهایی؛ فاز یک )) به روزم و چشم انتظار ... patinaj.persianblog.ir - writeEmail('ghaemi.m', 'gmail.com') ghaemi.m@gmail.com
داوود ملک زاده پنجشنبه 2/6/1385 - 12:45 از لطف تان ممنون.برای شما در هر جا که هستید آرزوی موفقیت می کنم. 2vav.blogfa.com امير خالقی چهارشنبه 1/6/1385 - 17:14 سلام / متاسفانه زنده ام / پيروز باشيد / به روزم www.bekhon.blogfa.com عبدالحسين انصاری سه شنبه 31/5/1385 - 10:10 سلام عزيزبا رباعی به روزم ومنتظردر پناه باران dobaitee.blogfa.com بيتا اهورا دوشنبه 30/5/1385 - 13:40 سلام عزيز ...فانوس می آورمخورشيد واره ای خيسشاخه های تنيده بر بادبان خاطراتترديد نيست پرواز !!!نخلهای افراشتهاشباح سر در گریباننگاه کن !چقدر دستانم به چیدن خوابهای آشفته ات نزدیک شده است ؟ rahapoetry.blogfa .c0m مجيد سعدآبادی یکشنبه 29/5/1385 - 12:9 سلامبگذار ترا فراموش کنم-در ردیف نخلهای تنهای دریای جنوببه نظر من حیف این سطر که کنار بقیه سطرها اومده قدرت واقعی این سطرو ازش گرفتهببخشید ممنون که سر زدیشاد زییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی malafe.blogfa.com mehdi mousavi شنبه 28/5/1385 - 14:2 با سلام .. ممنونم كه سر زدي .. با تشكر موسوي ... www.taraneyema.persianblog.ir janaan شنبه 28/5/1385 - 14:1 ...سلام .... منتظر حضور شما...موفق و پیروز باشید janaan.persianblog.ir زهره جعفرزاده شنبه 28/5/1385 - 12:35 خواندم و استفاده بردم...سلام .وبلاگ من با یک غزل به روز... منتظر حضور شما...موفق و پیروز باشید. pilehtanhaei.mihanblog.com تيرداد شنبه 28/5/1385 - 1:35 سلام دکتر بيژن باران عزيز ...شعر زيبايی وبد .مطابق معمول حس عاضقانه شما در شعر نوشت های شمامتجلی است .از خواندن اين دست کار ها لذت می برم .بخصوص در سکوت . و تنهايی شب .با احترام : تيرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com احسان عزتی جمعه 27/5/1385 - 19:36 خوشحال می شوم اگر سری بزنيد به دريای ابرها . zamanesangi.blogfa.com مازيار نيستانی جمعه 27/5/1385 - 1:4 متشکرم ...کار زيبايی بود..هميشه به روز که شديد خبرم کنيد

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی