یکشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۶

علی(فصل ما) جمعه 12/3/1385 - 17:12 سلام/زيبا بود/.../من هم به روزم faslema.persianblog.ir میثم جمعه 12/3/1385 - 12:58 ...دروازه ی طلایی شهرم شکسته شدافسرده حال شد این پیر پاک پوشبا پوستین کهنه ی اجدادی اش به خواب ...آزرده شد دل مادر ، شکست بالباران زد و...به روزم سر بزنی خوشحال می شم duzakh.persianblog.ir - writeEmail('meysam.rezavand', 'gmail.com') meysam.rezavand@gmail.com آشيل پنجشنبه 11/3/1385 - 17:18 سلام/سلول انفرادی خیلی وقته به روز شده/سرفرازترازخورشیدباشی. www.sellool-e-enferadi.blogfa.com مجتبی.م پنجشنبه 11/3/1385 - 8:52 http://www.cloob.com/browse.php?id=233566 www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com مجتبی.م پنجشنبه 11/3/1385 - 8:52 عالی بود www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com سمانه چهارشنبه 10/3/1385 - 22:6 سلام استاد .اينجا هميشه چيزای زيادی واسه ياد گرفتن هست .به ما هم سری بزنيد . daryaagarbashaddelat.blogfa.com - writeEmail('darya200002002', 'yahoo.com') darya200002002@yahoo.com رنگين کمون چهارشنبه 10/3/1385 - 20:26 چاهي درون مردمك ديده مي كنموروديكه لا به لا غريبه ي كولي هاستچرخيدن زمين به گرد توچرخيدن من استارثي كه گردباد به من دادارثي كه بايد از اولگم مي كنم تو راكاش آن دو لحظه پيش و پس نمي شد از اولدر مي زنندصد ها صداقرار هر چه دريچه ستمي شويد همچنان وپري ياغي ستمن : مرگ را نه چاله پذيرفتمتا ماهيان گردن فراكشندتا آفتاب تر از تأخيرپيدا نمي كنم چگونه در آن باراندريابا خواب هاي تو درگير شدلبريز هر چه بخواهيهر چند هر چه بخواهي ستاره نيستنخل ولي پر از جوانه مي گذرمماههمواره سايه بان مرقد ما نيستسلام..ببخشن دير شد شما بايد شاعر باشين...خوشحال ميشم کارای منو هم نقد کنين delkadeyeh-man.persianblog.ir - writeEmail('ranginkamoonn', 'gmail.com') ranginkamoonn@gmail.com میثم چهارشنبه 10/3/1385 - 15:34 خیلی عالی بودلذت بردممرسی...ممنون که سر زده بودین... www.duzakh.persianblog.ir/ - writeEmail('meysam.rezavand', 'gmail.com') meysam.rezavand@gmail.com يداله شهرجو چهارشنبه 10/3/1385 - 14:13 بيژن عزيز سلامممنون از حضورت...کار را خواندم ولذت بردم ساده روان وصميمی برايتان آرزوی موفقيت دارم samtedarya.blogsky.com شبنم کشفى چهارشنبه 10/3/1385 - 13:52 سلام آقای بارانبه روزم و منتظر حضورتان...شاد باشید shabnamkashfi.blogfa.com - writeEmail('sh.kashfi', 'yahoo.com') sh.kashfi@yahoo.com reza چهارشنبه 10/3/1385 - 0:41 سلام و درود بر شما ووووووهههههههه...خيلي زيبابود و استادانه ....عالي بود ...با اجازه تان کپي کردم ....البته در دفتر خاطراتم ....آرزوي تندرستي و سعادتمندي شما دوست عزيز را دارم در پناه حق ..وقتی لبان ترا می بوسمنمیدانم، کی در پشت آنها نشسته است.وقتی چشمان ترا می نگرمنمیدانم، کی صاحب آنها است.وقتی دست ترا در دست دارمنمیدانم، کی از دستانم خارج می شود. island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com عرشيا سه شنبه 9/3/1385 - 19:20 سلام به اهالی شب ایرانی......وبلاگ شب ایرانی اب دیت شد خوشحال میشم با نظراتتون اسمون شب ایرانی رو ستاره بارون کنید...ارزومند ارزوهای شما..( شب ایرانی) arshiya-joon.blogfa.com - writeEmail('arshiya_vorooojak', 'yahoo.com') arshiya_vorooojak@yahoo.com ماريا سه شنبه 9/3/1385 - 7:55 سلام . خوشحالم با شما آشنا شدم . وبلاگ خوبی داری . موفق و سربلند باشی . www.motivation.persianblog.ir/ علیرضا _ آذر سه شنبه 9/3/1385 - 1:34 سلام بزرگوار ... سایت عروض راه اندازی شد برای ادبیات .. برای تو وبرای من .. خون خوردیم راهش انداختیم .. عده زیادی به ما خواهند پیوست مثل تو اگر که دوست داشته باشی فضای برای قلم تو بسیار است ...مطالب خود را برای استفاده در عروض به rooh_bozorg@yahoo.com بفرستید ...در صورت لینک به سایت اطلاع دهید تا لینک شما اضافه شود...آدرس سایت www.arooz.com www.arooz.com - writeEmail('rooh_bozorg', 'yahoo.com') rooh_bozorg@yahoo.com امير خالقی یکشنبه 7/3/1385 - 15:49 اين روزها نمی دانم چرا حرف اربابم فراموش شدو خودم اشتباه لای کدام پرونده منگنه کرده اممن گم شده ام ... مرا درياب www.bekhon.blogfa.com samane شنبه 6/3/1385 - 23:1 سلام .مرگ حق است اما ...به روزم . daryaagarbashaddelat.blogfa.com - writeEmail('darya200002002', 'yahoo.com') darya200002002@yahoo.com زهرا شنبه 6/3/1385 - 18:32 به نام آنکه تکیه بر نامش غروریست بس جاویدآن جا آبی استآن جا اول عشق استآن جا که می توان غروب را معنا کردومعنی عشق را فهمیدآن جا ،جای جای آن رد پای عاشقان است//سلام عزيز/نمی خواهيد بدانيد اول زيبايی کجاست/به من سربزنيد/منتظرم/موفق باشید iamforu.persianblog.ir مجيد اسطيری شنبه 6/3/1385 - 15:30 سلام . خوب بود ولی دو سطر آخر جايی توی کار ندارن چون جوهر شعری ندارن . منم با يه سپيد به ديروزم ومنتظرتون .و بدرود . www.khabezemestani.blogsky.com
بيژن باران شنبه 20/3/1385 - 18:13 در اين شعر دم و تحریک حواس ۵ گانه مد نظر بود. حافظ هم عصر دانته در قرون وسطی بود. beji.persianblog.ir شهرام عديلی پور شنبه 20/3/1385 - 1:13 روز وصل دوستداران ياد باد / ياد باد آن روزگاران ياد باد . سلام دکتر بيژن عزيز . دوست دارم نظرتان را در مورد مقاله ی تازه ام بدانم . www.shahbara.persianblog.ir حافظ جمعه 19/3/1385 - 21:4 با سلام کلام گرم و گاهی سرد شما را شنيدم استاد گرامی کسی که حافظ و خيام را دارد بوی پياز داغ و ليمو ترش نمی دانم چه جايی دارد شايد ازحوزه درک اينجانب خارج است اما از ديدن کلام شما بسيار شاد شدم .شيرازو ميگن نازه واسه افتابه جنگش دلها را گره ميزنه به هم تيرشه تنگش رضا پنجشنبه 18/3/1385 - 10:36 با سلام و درود فراوان بر شما باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبي آموزنده ....انسانهاي وارسته و برگزيده .....بروز شده است ...منتظر حضور گرمتان و قدوم سبزتان هستم ...آرزوي تندرستي و سعادتمندي شما را دارم ...در پناه حق ......به روز مرگ چوتابوت من روان باشد ...گمان مبر که مرا درد اين جهان باشد ....ترا چنان بنماييد که من به خاک شدم ....به زير پاي من اين هفت آسمان باشد ...... island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com م رت پنجشنبه 18/3/1385 - 10:36 سلام. قرون وسطی دوره ای از تاريخ اروپاست با ویژگیهای خاص که اون رو نمی شه بر تاريخ شرق تطبيق داد مثلا نميشه گفت خيام و حافظ و... در قرون وسطی می زيستند.مگر اينکه تاريخ اون طرف عالم رو با تاريخ جهان يکی بدانيم که خیلی باعث سوء تفاهم خواهد شد.! mr-torki.blogfa.com زهرا پنجشنبه 18/3/1385 - 1:43 صدایت تکیه گاه احساسات است// صداقت را از ته نگاه‌های یک عاشق ميشه فهمید. //چون چشم ها همه چیز را لو می دهند حتی عشقیرا که در دلت پنهان کرده ای//سلام استاد عزیز/وبلاگ کیمیای ناب بروز شد/منتظرم//موفق باشید iamforu.persianblog.ir مرتضی عزیزیان چهارشنبه 17/3/1385 - 20:30 صلام و مرسی از نظر لطفتون.اجازه هست شما را لینک کنم؟ www.mortezaazizian.blogfa.com بهنام ر ياحی چهارشنبه 17/3/1385 - 17:8 سلامآتشکده به روز شدبا دو کار منتظر نقد و نظر شمام.خدافه www.atashkade.blogfa.com - writeEmail('behnam_westboy', 'yahoo.com') behnam_westboy@yahoo.com mehdi mousavi سه شنبه 16/3/1385 - 12:10 سلام ....بيژن جان .... لذت برديم ... از شعرتان ...امتحان اگر بگذارد ... حتما مفصلا بهش میپر دازم .... موفق باشی ... تا بعد ... www.taraneyema.persianblog.ir ماريا سه شنبه 16/3/1385 - 8:35 سلام . خيلی خيلی زيبا بود . واقعا لذت بردم . motivation.persianblog.ir/ ع-وريا دوشنبه 15/3/1385 - 23:10 سلامممنون سر زديدخيلی زيبا بودباز هم به من سر بزنيد foggy-moon.mihanblog.com رنگين کمون دوشنبه 15/3/1385 - 18:42 ترانه ام رابه خاطر بسپاركه ايهام خوشي استاز ايهام زمزمه هاي پاييزيتا بعد از منبخواني آن رادر راههايي كهبا هم از آنها عبور نخواهيم كردسلام دوست من...از شيراز گفتی ياد بهار نارنجای شهرم افتاذم يا حق delkadeyeh-man.persianblog.ir - writeEmail('ranginkamoonn', 'gmail.com') ranginkamoonn@gmail.com کابینه هفتاد میلیونی دوشنبه 15/3/1385 - 14:14 سلام دوست عزیزوبلاگ کابینه هفتاد میلیونی شروع به کار کرد. ممنون میشم با نظرات خوبتون در راستای تعالی و اطلاع رسانی درست این وبلاگ یاریم کنید kabineyemardomi.persianblog.ir - writeEmail('kabineyemardomi', 'yahoo.com') kabineyemardomi@yahoo.com سارا دوشنبه 15/3/1385 - 13:41 سلام بيژن جانممنونم از حضور پر از محبتتقلم شيوايی داریدر اولين فرصت به لينک دوستانم اضافه خواهيد شد /منتظر حضور و نظرات سازندت هستم bazicheye-taghdir.blogfa.com/ - writeEmail('sara_haghighi24', 'yahoo.com') sara_haghighi24@yahoo.com زهرا دوشنبه 15/3/1385 - 8:32 سلام استاد//منو ياد شعر خيام انداخت/ابریق می مرا بشکستی ربی//برمن در عیش را ببستی ربی //من می خورم و تو می کنی بد مستیخاکم به دهن مگر تو مستی ربی؟موفق باشید iamforu.persianblog.ir مجتبی.م دوشنبه 15/3/1385 - 1:10 سلام××××ممنون از حضور دلگرم کننده ی شما و ممنون از نظر لطفتون________________موفق باشید / یاعلی www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com ساراااااااااااااااا یکشنبه 14/3/1385 - 23:37 سلام .. دلنشين و رسا بود ... ولی ميشه از خاک يه چيزی بگيد که بشه تقديم به خاک کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاد و هميشه خرم باشيد www.azkhodabikhabara.persianblog.ir/ سيد مهدي موسوي یکشنبه 14/3/1385 - 23:34 سلام عزيز! وبلاگ غزل پست مدرن با كلي حرف و حديث به روز شد اما تمام اينها فرياد زير آبي ست كه... bahal3.persianblog.ir - writeEmail('sooe_tafahom', 'hotmail.com') sooe_tafahom@hotmail.com امير یکشنبه 14/3/1385 - 22:14 سلام عزیزممن آپ کردمخوشحال میشم نظر شما را در مورد عکس جدیدم بدونم.منتظرم دیر نکنیها. www.picnews.blogfa.com سمانه یکشنبه 14/3/1385 - 19:37 سلام. خيلی قشنگ بودقشنگ می نويسيد morghegham.persianblog.ir ماندانا یکشنبه 14/3/1385 - 19:8 سلام .... احوال شما ..... از خواندن شعرتان لذت بردم .... برقرار باشید . www.manii.persianblog.ir امير خالقي یکشنبه 14/3/1385 - 17:47 سلام ... خواندم . برايم کلاس آموزشيست. ممنون www.bekhon.blogfa.com محمد روحانی (نجواکاشانی) یکشنبه 14/3/1385 - 16:49 سلام ،کلامی دلنشين ديدم در ين جانگاهی آتشين دبدم در ين جاتو هم ای دوست نسل آفتابيتمنای چنین دیدم درین جا www.golestanesheroadab.persianblog.ir محمد حسيني مقدم یکشنبه 14/3/1385 - 14:27 سلامبا یک لحن خسته یک شعر و مطلبی در رابطه با فمینیسم و پورنو گرافی به روزمدر ضمن چرا وقتی که به روز می کنید به ما خبر نمی دهید؟ ghaedegi.persianblog.ir زهره جعفرزاده یکشنبه 14/3/1385 - 0:35 سلام . ويلاگ خوبی داريد موفق باشيد . با اولين تجربه در وبلاگ نويسی به روزم خوشحال ميشم سربزنيد. pilehtanhaei.mihanblog.com - writeEmail('pileh_tanhaei', 'yahoo.com') pileh_tanhaei@yahoo.com رامين...... شنبه 13/3/1385 - 22:17 سلام مهربان..از ايرانی بودنت لذت بردم که از حافظ و خيام نوشتی .از پياله همون برون تراود که در اوست..و خوشحالم که با تو آشنا شدم مسلک و مرام قابل قبولی هم داری..و آشناتر به نظر ميای..از کمانچه نوشتی رباب را هم بنويس که با حال و هوا سرودی..دم شما سبز...برقرار و پاينده باشی..خدا نگهدار...به نوشته ای که در مورد خيام نوشتم ..سری بزن...در روز ۸/۳/۸۵...وبلاگم.. ramin1648.persianblog.ir گل باغ شنبه 13/3/1385 - 12:47 سلامخوشحالم که اولين نفری هستم که از خواندن اين کار لذت ميبرهموفق باشيد دکتر www.matrok.blogfa.com - writeEmail('MEISAM_GOLBAGH', 'YAHOO.COM') MEISAM_GOLBAGH@YAHOO.COM
فرشيد جوانبخش جمعه 26/3/1385 - 23:9 / با شعری به روزم ///یا حق www.rah2005.blogfa.com arezoo khamseh پنجشنبه 25/3/1385 - 22:50 سلام جالب بود و بسيار ساده .موفق باشيد. adambarfi40.blogfa.com - writeEmail('a_khamseh52', 'yahoo.com') a_khamseh52@yahoo.com سارا پنجشنبه 25/3/1385 - 21:17 سلامممنون که هميشه با حضورت و نظرلطفت شرمندم ميکنی ...بلاگ پر محتوا و مفيدت را مگه ميشه سر سری خوند ...پيروز باشی bazicheye-taghdir.blogfa.com/ محمد خورشيدی پنجشنبه 25/3/1385 - 19:2 درود به ما ... دست مريزاد عزيز ... آفتابی نمی شويد اين طرف ها ! آفتابان با غزل « و ... تن ام » به روزه مشتاق ديدار و نظر شما گرامی ... با مهر بسيار aftaban.persianblog.ir - writeEmail('www.korran2001', 'yahoo.com') www.korran2001@yahoo.com اتش روح پنجشنبه 25/3/1385 - 12:14 سلام اتفاقی وب لاگت رو دیدم...نوشته های جالبی ارائه کردی امید وارم موفق باشی به منم سر بزنی خوشحال میشم...........به امید دیدارت در وب لاگ و...انگاه روح. www.vaangahrooh.persianblog.ir تنهاترين تنها(سمانه) پنجشنبه 25/3/1385 - 10:22 سلام دوست منممنون كه به من سر زديمن عاشق شعرمشعراي قشنگي بودآپ كردي خبرم كنيدموفق باشيد وخوش... tanhatarin-tanha.blogfa.com/ علی پنجشنبه 25/3/1385 - 9:37 سلامراستش يکی از بلايای شعرهای بی وزن امروز معناگريزی ست . چيزی که خيلی ها با تمسک به آن نام و نشانی برای خودشان دست و پا کرده اند و احيانا بعضی هايشان در اين آشفته بازار بحران شعر و بحران مخاطب و بحران ... استادی و مرادی و ... شده اند . البته شعر شما دربست از آن جنس نبود اما گاهی در آن ورطه می غلطيد و ...به هر حال باز هم از آمدنتان ممنون .باقی بقايتان www.sobhosalam.blogfa.com مجتبی.م پنجشنبه 25/3/1385 - 3:54 سلام++++تازه هاي ادبي به روز شد____________________ www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com سراب عشق پنجشنبه 25/3/1385 - 1:43 اگرچه كوچه های اعتماد بن بست اند و در های عاطفه هميشه بسته...و دست های نياز هماره بر درگاه اين و آن دراز...به اعتبار شانه های تو راه می پيمايم در اين تاريكی محض...چرا كه جز خلوت آغوشت را ماوا نمی بينم و به جز درگاه تو دری ديگر را نمی كوبم.چه بسيار سودای يار كه به اندك بهايی فروختيم و چه كم عشقی كه اين ميانه گذارديم...چون پيمانه های نجابت تهی بود و مجمر شهوت پر...و دوست واژه ی غريبی است كه اين روزها خريداری ندارد.ولی من .......به اعتبار شانه های تو.........هنوز هم زنده ام و می خواهم با تو بمانم....... saraab2.blogfa.com - writeEmail('saraabeshgh', 'yahoo.com') saraabeshgh@yahoo.com س ـ ش ـ بهشت چهارشنبه 24/3/1385 - 15:33 سلام آقای دکتر ... خوشحالم از آشنايی با وبلاگ شما ... شما کارهايتان هميششه در خور و قابل تحسينند ... اميدوارم بتوانم از حضورم در وبلاگ شما به همان اندازه ای بهره ببرم که از حضور شما در وبلاگ خودم ... آقای دکتر فصل امتحانات دانشگاه است و ما درگير درس و امتحان ... ولی اگر اجازه بدهيد بعد از دلمشغله ها و کسب آسودگی فکری با نقد های بيرحمانه ای که در چنته دارم بتوانم در اين دنيای مجازی با شما و کارهايتان بيشتر به بحث بنشينيم ... باعث افتخار من است که چيزی از محظرتان بياموزيم ...پيروز و موفق باشيد ... www.sardar1.blogfa.com - writeEmail('s_sh_behesht', 'yahoo.com') s_sh_behesht@yahoo.com صلیب نقره ای چهارشنبه 24/3/1385 - 12:13 سلام عزیزم...خوبی....خوشید...مرسی سرزدید..وبلاگتون باامکانات ونوشتون استفاده کرد...امیدوارهمیشه شادواسمونی باشی مرسی سرزدید.... silvercross.persianblog.ir - writeEmail('silvercross_m', 'yahoo.com') silvercross_m@yahoo.com صلیب نقره ای چهارشنبه 24/3/1385 - 12:13 زاهد پيري به بارگاه قدرتمندترين پادشاه دوران دعوت شد. پادشاه گفت : به مرد مقدسي كه با اندك چيز راضي ميشود ، غبطه ميبرم زاهد پاسخ داد : اعلي حضرتا ، من به شما غبطه مي برم كه زودتر از من راضي ميشويد پادشاه با آزردگي گفت : منظورت چيست ؟ تمام اين سرزمين از آن من است زاهد گفت : دقيقا . من آهنگ كرات دارم ، رودها و كوهسارهاي سراسر جهان را دارم . ماه وخورشيدرا دارم ، چون درروان خود، خدا را دارم . اما اعلي حضرتا ، شما فقط همين قلمرو را داريد silvercross.persianblog.ir - writeEmail('silvercross_m', 'yahoo.com') silvercross_m@yahoo.com حميد چهارشنبه 24/3/1385 - 8:6 سلام دوست گرامی و ارجمندبا سپاس فراوان به شما که به کلبه حقيرانه من سر زديد.شعر بسيار زيبايی بود. لذت بردم.موفق باشی دوست عزيزم. www.truelove.blogfa.com - writeEmail('rafigh_e_geryehatam', 'yahoo.com') rafigh_e_geryehatam@yahoo.com ساراااااااااااااااا چهارشنبه 24/3/1385 - 5:39 سلام .. بی نظير بود . کلی اذت بردم .. خيلی اشعارتون زيباست .. شايد حرف دل همه رو ميزنيد.. و سپاس که به من سر ميزنيد. شاد و هميشه برقرار باشيد.. با تشکر .. سارااااااا www.azkhodabikhabara.persianblog.ir/ علی چهارشنبه 24/3/1385 - 5:25 سلام !بار اول بود که به صدای سبز آمديد .از آمدنتان ممنون .شعرتان را سر فرصت خواهم خواند .فعلا همين را يادآوری کنم که اگز دقت می کرديد قبل از شعر توضيح داده ام که از سروده های خانم رستمی ست .باقی بقايتان www.sobhosalam.blogfa.com مهدی بهرنگ راد سه شنبه 23/3/1385 - 16:29 سلام دوست عزيز..کارت رو خوندم...اجازه بده نظر ی ندم تا آشنايی بيشتر...به وبلاگم سر بزنيد و نظر بدهيد خوشحال می شوم www.mahdibehrang.persianblog.ir - writeEmail('m.behrang.r', 'gmail.com') m.behrang.r@gmail.com پريا سه شنبه 23/3/1385 - 13:9 سلامبعد از مدت ها به روزمو منتظر نظرات ارزشمند شمامانا باشيد www.avaiezharf.blogfa.com رضا وهاب دوشنبه 22/3/1385 - 9:48 سلام عزيز! با غزل « زير سه متر خاک به دشتی هميشه پست * در لوحه ای به قدمت تاريخ آمده است» به روزم و منتظر گذر و نظرت! ياعلی! rezavahab.blogfa.com - writeEmail('reza2534v', 'yahoo.com') reza2534v@yahoo.com باوفا دوشنبه 22/3/1385 - 1:43 سلامانديشه های قابل احترامی دارين . از آشنائی با شما بسيار خرسندم.کارهای خاص متعلق به افراد خاصه.اينو زمانی چخوف به اشتباه از دست داده بود.همواره پايدار باشيدبا احترام: باوفا bavafa81.blogfa.com مجيد سعدآبادی یکشنبه 21/3/1385 - 19:1 سلام وب جالبی داری با کار جدید به روزم سرتان را به وب ما هم بزنید و نظرتان ... malafe.blogfa.com سامه یکشنبه 21/3/1385 - 15:1 محشر بودچه دير آشنا شدم با اين همه لطافت و زيبايی saamehjoon.persianblog.ir - writeEmail('saamehgz', 'yahoo.com') saamehgz@yahoo.com رامين...... یکشنبه 21/3/1385 - 13:42 بيژن عزيز..سری به گل سرخ بزن ramin1648.persianblog.ir مرتضی بخشايش یکشنبه 21/3/1385 - 11:16 ماه در هاله ی حوله ی زرد ساکتراستی لب ریخته ها با عکسی به روز است labrikhteha.persianblog.ir - writeEmail('mbakhshayesh', 'gmail.com') mbakhshayesh@gmail.com محمد قائمی یکشنبه 21/3/1385 - 1:29 سلام دکتر! شايد خيلی ها از آنچه هست و نمی بينند گريزان باشند و نقاد آن. چون با چشمهاي صورتشان نمی بينند.... با شعر «آنچه نيست٬ هست٬ وانچه هست٬ نيست» به روزم و منتظر حضور... لينکتان را با اجازه اضافه می کنم patinaj.persianblog.ir - writeEmail('ghaemi.m', 'gmail.com') ghaemi.m@gmail.com تيرداد یکشنبه 21/3/1385 - 0:34 سلام دکتر بيژن باران عزيزشعر زيبايی بود ... و البته اين سطر :تو حرکت صدا دار است.با تو صدا حرکت را نمودار است./برایم خیلی جالب بود . راستش را بخواهید من ۵ سال پیش از طریق کتاب پیشگویی در ۵ دقیقه به روش یی چینگ که در واقع با کمک شش خط های یین و یانگ که ۶۴ حالت از اتفاقات عمر آدمی را رسم می کردند و البته باز در ۶ خط های توضیحی ... پیشگویی هایی انجام می دادم ! راستش را بخواهید این دو سطر مرا کاملا تا آن فضا و حس و احوال برد .اگر چه بماند که بد جوری به شیوه مورد بحث معتاد شده بودم . و برای خلاصی از آن مجبور شدم ... اما در مجموع شعر زیبایی بود . دکتر باران عزیز . من متولد ۱۲ شب و ماه شهریور هستم . این تابستان فصل من است و البته شب هایی هم که ماه به آسمان است سر حال هستم ... و این اعتقادات عجیب سال هاست که در من وجود دارند ...زیاده پر حرفی کردم ... امیدوارم شاد و سر بلند باشید ...با احترام : تیرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir زهرا یکشنبه 21/3/1385 - 0:33 سلام استاد/هر وقت شعر های شما را می خونم ياد يک مسئله ی فيزيکی ويا رياضی می افتم در بطن شعرهاتون نهفته است البته از ديدگاه من/برای شما آرزوی موفقيت دارم iamforu.persianblog.ir مريم عارف(سرگشته در کوير) شنبه 20/3/1385 - 20:23 سلاممن فقط فعلا می تونم بگم از آشنايی با شما خوشحالم!جالب می نويسينبا فضای ذهنی من که سازگاره...علی علی kavir290.blogfa.com رضا شنبه 20/3/1385 - 18:53 سلام و درود بر شما مثل هميشه بسيار زيبا روان و شيوا ...واقعلا قابل تحسين ...براتون بهترينها را آرزو ميکنم ...در پناه حق ..من گفتم و یارم گفتگفتیم سفر کردیماز دشت شقایق ها با عشق گذر کردیمگفتی وقتی پائیزههمه ای دنیا غم انگیزهبا اون برگها که می ریزه گل عشقت نمی ریزهگفتم گل عشقتخزان دیده گل دادهتمام دلخوشیش اینه زیر پای تو افتادهگفت و حالا چیه ؟حالا که گریونه ابرها چی ؟وقتی از رخ ساحل مجنون دریا چیه؟گفتم از تو می ترسمیک وقت بری تنها بشماز این هجران از این دوریمن هم همدرد ابرها شمگفتا اگر من مردم تو چقدر به من وفاداری؟عشق را به فراموشی تو چندروزه می سپاری ؟گفتم تو که میدونی سرخاک تو می میرمولی تا لحظه مردن دل از تو نمی گیرمگفتی نگفتم دارم از غم عشقت دیونه می شمحالا دیونگی هام تماشا کنگفتم عاشق دیونگی هاتمبلا گردون چشماتم island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com ماندانا شنبه 20/3/1385 - 18:25 سلام ..... جالب بود .... مثل هميشه ..... بخصوص آخرش ..... برقرار باشين .... من هم به روزم . www.manii.persianblog.ir َعبدالحسين انصاري شنبه 20/3/1385 - 18:17 ٍسلام عزيز با يه رباعي به روزم ومنتظر / در پناه حق DOBAITEE.BLOGFA.COM رامين...... شنبه 20/3/1385 - 18:4 هميشه ذهن نو انديشه ای تازه دارد..به انديشمند ی سلام ميکنم که با دانائی می نويسدحاکمی تند خو از کنفوسيوس خواست که نصايحی درباب فن حکومت باو بدهد..کنفو سيوس گفت..اين کار را با حکومت بر نفس آغاز کن.هدف واقعی حکومت ها فقط تامين رفاه مادی نيست. بل سعادت ملت است.از اينکه تا ديوارهای چين مرا بردی ...ممنونم.. ramin1648.persianblog.ir - writeEmail('ramin1648', 'yahoo.com') ramin1648@yahoo.com شبنم کشفی شنبه 20/3/1385 - 13:13 سلام استاد...از محبتتان و حضورتان ممنون...حرفی نمی زنم چون مدتی است که فکرم از حرفها خاليست...برقرار باشيد shabnamkashfi.blogfa.com - writeEmail('sh.kashfi', 'yahoo.com') sh.kashfi@yahoo.com
ناهيد چهارشنبه 7/4/1385 - 1:40 آه............ اين باران از ابرهای کهنه و باريده کی...کی.. می شود تمام ؟و ..ميگيرد آرام....آرام بگير باران. honarvar.org ميرزايی سه شنبه 6/4/1385 - 17:43 سلام جسارتن بروز شدنمو فقط می گم نقد جسارت بيشتری رو می خواد ضمنن می تونم لينکتونو تو بلاگفا .........تا بعد shahram121.persianblog.ir - writeEmail('mirzaii_shahram', 'yahoo.com') mirzaii_shahram@yahoo.com کشکول - درويش ديار خويش پنجشنبه 1/4/1385 - 12:42 بروزم و منتظر حضورتان و ممنون که پيشم امدی kashkooool.blogfa.com/ مهرانگيزساحل چهارشنبه 31/3/1385 - 12:39 بيژن گرامی سلام . ازحضورسبزت ممنون . شب وروز ؟ زندگی دو رو دارد يکی سياه وديگری سفيد . هردورا بايد پذيرفت . اگر سياه يعنی ( شب) را نگزينيم پس چطور منتظر بمانیم که بعد ازسياه - سفيد (روز) ميايد ؟ سعادت مند باشيد .مهرانگيزساحل mehrangeez.blogfa.com شهرام عديلی پور سه شنبه 30/3/1385 - 16:50 سلام دکتر باران عزيز . آيا شما در فراخوان ما ( فراخوان آزادی ) شرکت می کنيد ؟ لطفن متن را بخوانيد و اگر مايليد پيام بگذاريد تا امضای شما هم اضافه شود . ممنون و متشکر :www.shahbara.blogfa.com www.shahbara.blogfa.com ساندرا سه شنبه 30/3/1385 - 15:5 سلامبه من سرزدی ممنوناز شعر شما حرفی نمی زنمشايد اين عکس و آن نام نمی گذاردبعدا......خوشحال می شوم باز همه ببنم شمارامخلص دوستانساندرا www.adh.persianblog.ir - writeEmail('shoshosed', 'yahoo.com') shoshosed@yahoo.com nazgoli سه شنبه 30/3/1385 - 14:57 سلام.متن تازه گذاشتم خوشحالم می کنی سر بزنی nazgoli.persianblog.cpm تيرداد سه شنبه 30/3/1385 - 14:44 سلام دکتر باران عزيز ...متاسفانه هر چه سعی کردم ايميل باز نشد . يعنی اين جا همين وبلاگ ها هم به سختی بالا می آيند .چند تماس ديگر هم داشتم که نتايج خوبی داشت .اميدوارم در اولين فرصتی که بشود از جايی ايميل زد به اطلاع برسانم ...با احترام : تيرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir امير خالقي سه شنبه 30/3/1385 - 8:26 خواندم و به خون گريستمبا شعر زيستم...ممنون دکتر / پيگير کارها هستم اما انصافا در ايران اين کار مشکله! www.bekhon.blogfa.com منیر سپاس سه شنبه 30/3/1385 - 1:43 سلام بيژن عزيز ممنون حضور سبزت اگر هنوز هم شب يا روز نگزيده ای هر دو را بگزين زيرا انچه شب دارد روز ندارد و انچه روز دارد شب ندارد پیروزی و بهروزی ات ارمان دل ماست. با محبت منیر سپاس www.moni-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirsepas', 'yahoo.com') monirsepas@yahoo.com عروض دوشنبه 29/3/1385 - 20:14 دوست عزيز ممنون كه بدون اطلاع به سايت عروض لينك داديدبراي كمترين جبران لينك شما نيز متقابلا اضافه گرديد. www.arooz.com - writeEmail('info', 'arooz.com') info@arooz.com تيرداد دوشنبه 29/3/1385 - 12:8 در ضمن دکتر باران عزيز . من بايد بروم علی آباد فعلا برای امتحانات دست و پايم را به کتاب ببندم . وگرنه می رتسم از فردايی که پايانش خوش نباشد . به هر حال در آنجا هم مراجعه خواهم کرد . تا آنچه لازم است انجام دهم را مطلع شوم ... با احترام : تيرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir تيرداد دوشنبه 29/3/1385 - 12:6 سلام دکتر بيژن باران عزيزمن يک ايميل فرستاده بودم که نرسيد و يکی که بعد فرستادم و رسيد . زيرا که در کامنت شما آمده بود دو ايميل از من دريافت کرديد خواستم درون پرانتز بگويم که اين روز ها با ايميلی شبيه به من و گاهی با ايميل من ! (‌حالا ايميل مجازی باشد يا چگونه ساخته شده است را نمی دانم ) برای دوستان فرستاده می شود که گاهن حاوی ويروس و گاهن تصاوير مبتذل است !خواستم اطلاع داده باشم که نکند يکی از اين دو ايميل ويروسی باشد ...با احترام : تيرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir اسم مهم نيست یکشنبه 28/3/1385 - 19:28 سلام.مثله هميشه از تشبيه های زيبا و اما رسايتان حظ می برم.وباز نوشتم....پاينده باشی ghabsh.persianblog.ir مهدی بهرنگ راد یکشنبه 28/3/1385 - 17:54 سلام دوست عزيز...ممنون از نظرتان...با فعاليت انتقادي تان در وبلاگي كه فرموده بوديد اشنا هستم....حتما استفاده از ان وبلاگ مي كنم....من باز هم به روزم حتما سربزنيد www.mahdibehrang.persianblog.ir - writeEmail('m.behrang.r', 'gmail.com') m.behrang.r@gmail.com صديقه حسينی یکشنبه 28/3/1385 - 4:41 دوست عزیز سلام!وبلاگ غزل الا چیق با غزل و ترانه ای به عنوان اولین تجربه به روز است و منتظر حضور و نظرتان!حتما بیایید.... ghazalalachigh1368.blogfa.com - writeEmail('bahar_nareng2006', 'yahoo.com') bahar_nareng2006@yahoo.com حسنا صدقي شنبه 27/3/1385 - 16:57 جناب آقای بارانبا دروداز اظهار لطف شما سپاسگزارمپاينده باشيد و پيروز... www.hosnaa.blogfa.com شبنم کشفی شنبه 27/3/1385 - 11:33 سلام استاد باران ...ممنون از حضورتان از لطفتان و از اينکه خبر داديد...فعلا چيزی نمی گويم بعدا سرفرصت خواهم آمد و چيزی خواهم نوشت...درود... shabnamkashfi.blogfa.com - writeEmail('sh.kashfi', 'gmail.com') sh.kashfi@gmail.com زهره جعفرزاده شنبه 27/3/1385 - 2:8 سلام . با دو غزل به روزم . خوشحال ميشم سربزنيد . موفق و پيروز باشيد. pilehtanhaei.mihanblog.com مجتبی.م شنبه 27/3/1385 - 0:46 سلام_________ممنون از حضور گرم و صميمي شماخوشحال شدم سرزديد.موفق باشيد*****ياعلي www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com تيرداد شنبه 27/3/1385 - 0:18 سلام دکتر بيژن باران عزيزايميلی تاره فرستادم ...با احترام فراوان : تيرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir زهرا جمعه 26/3/1385 - 23:6 سلام استاد/چقدر جالب پديده های طبيعت توصيف شده از خسوف وبقيه موارد/درود بر شما//موفق باشيد iamforu.persianblog.ir تيرداد جمعه 26/3/1385 - 17:5 سلام دکتر بيژن باران عزيز ...يک ايميل برايتان فرستادم ...با احترام فراوان : تیرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir مريم عارف(سرگشته در کوير...) جمعه 26/3/1385 - 16:57 سلامنمی دونم چی بگم!رابطم با شعرتون زياد خوب برقرار نشدحس جالبی نسبت بهش ندارم...ببخشيد البتهبازم رک گويی کردمعلی علی kavir290.blogfa.com/ سامه جمعه 26/3/1385 - 16:48 من واقعاْ نمدونم چجودی تحسين کنمتهر بار که ميام و ميخونم نوشته های قشنگت رو تصميم ميگيرم ويگه ننويسمآخه اين کجا و من کجا saamehjoon.persianblog.ir اتش روح جمعه 26/3/1385 - 15:25 مرسی از نظرت در وب لاگم.ممنونم وموفق باشی....به اميد ديدار مجددتدر وب لاگ www.vaangahrooh.persianblog.ir حميد جمعه 26/3/1385 - 14:21 سلام دوست عزیزمممنونم که به خونه خودت سر زدی.هر وقت دوست داشتی میتونی لینک کنی خوشحا میشم.مطالب شما هم جالب و عالی ست.شعرات هم زیباست.عشق لطفي است بي معنا *عشق موجي است بي دريا *عشق افسانه اي است گنگ *عشق سوختن وخاكستر شدن است.عشق ويران كردن خويش است و دوست داشتن ساختني عظيم . عشق ناگهان و ناخواسته شعله مي کشد، دوست داشتن از شناختن سرچشمه مي گيرد عشق قانون نمي شناسد ، دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه اي از قوانين طبيعي است. www.truelove.blogfa.com - writeEmail('rafigh_e_geryehatam', 'yahoo.com') rafigh_e_geryehatam@yahoo.com محمد قائمی جمعه 26/3/1385 - 10:43 روز يا شب؟ نه ای دوست غروبی ابدی است .... سلام باران گرامی! کار خوبی بود. patinaj.persianblog.ir - writeEmail('ghaemi.m', 'gmail.com') ghaemi.m@gmail.com رضا جمعه 26/3/1385 - 6:21 شنيدم که چون قوی زيبا بميرد فريبنده زاد فريبا بميردشب مرگ تنها نشنيد به موجی رود گوشه ای دور تنها بميردگروهی بر آنند کاين مرغ شيدا کجا عاشقی کرد آنجا بميردشب مرگ از بيم آنجا شتابد که از مرگ غافل شود تا بميردمن اين نکته گيرم که باور نکردم نديدم که قويی به صحرا بميردچو روزی ز آغوش دريا بر آمد شبی هم در آغوش دريا بميردتو دريای من بودی آغوش واکن که ميخواهد اين قوی زيبا بميرد island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com رضا جمعه 26/3/1385 - 6:21 سلام و درود بر شما و قلم هنرمند تان ...مثل هميشه بسيار شيوا و روان .....کارهايتان همه واقعا زيبا و با حسن انتخاب شماست ...عالی ...آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را در تمامی مراحل زندگی دارم ...در پناه حق island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی