یکشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۶

حمید تقی آبادی پنجشنبه 11/8/1385 - 10:7 درود بر شما. نوشته بودید با شبانه۳ به روز هستید ولی ظاهرا هنوز۲ است. مصاحبه ها را هم خواندم. ممنون از شما و از تیرداد عزیز. باز هم سر می زنم. استفاده شد،می شود.حتما layalila6.blogfa.com زهرا سه شنبه 9/8/1385 - 17:27 سلام دوست عزيز/حال شما چطوره؟وبلاگم را با مطلبی تحت عنوان زندگی چيست به روز کردم/خوشحال مش وم به من سربزنيد/فراموش نکنيد حتما تشريف بياوريد.زندگي به مانند يك بوم سفيد نقاشياست كه ما مي توانيم شبكه ي گرافمانرا روي آن ترسيم كنيمزندگي قله هاي موفقيت دارد كه مي شودآنها را پررنگ كشيدزندگي شكست دارد كه مي شود ازآن ها پل هاي بعديمون را طراحي كنيم/موفق باشيد iamforu.persianblog.ir حقيقی سه شنبه 9/8/1385 - 14:24 بيرون تر از نگاه به روز شد منتظر نقد شمامرسی ogling.myblog.ir بيژن باران دوشنبه 8/8/1385 - 14:54 لیلا صادقی و http://www.jenopari.com beji.persianblog.ir زردشت دوشنبه 8/8/1385 - 9:51 درود هم ميهنسپاس از مهری که داشتيد به منکار خوبی بود www.zardosht.gharieh.com عبدالحسين انصاری دوشنبه 8/8/1385 - 5:46 سلام عزيزبا يه غزل ويه خبر جديد به روزمو بی صبرانه منتظر قدوم سبز شما عزيزدر پناه بارون dobaitee.blogfa.com - writeEmail('zendanie13', 'yahoo.com') zendanie13@yahoo.com ظريفی یکشنبه 7/8/1385 - 9:33 سلام!ندانستم به کدام زبان سپاسگذار شما باشم که در آپ های جدید تون خبرم ميکنيد. واقعا مستفيد می شوم به خصوص از نقد های شما که تهيه ميداريد. زيباست و آموزنده www.zarifi.blogfa.com - writeEmail('zarifi', 'hotmail.com') zarifi@hotmail.com حمید تقی آبادی یکشنبه 7/8/1385 - 10:15 درود بر شما. کپی کردم و با اشتیاق می خوانم. سر می زنم مثل همیشه. layalila6.blogfa.com رستمي فرد یکشنبه 7/8/1385 - 7:9 سلامبا دلتنگي هاي دختري از شهر ماه (14) به روزممنتظر حضور شما www.saeem110.blogfa.com مريم و مينا شنبه 6/8/1385 - 21:33 سلام ممنون که سر زدين وبلاگ جالبی دارين پاينده باشين www.lagbaztarin_2khtaran.persianblog.ir/ احسان مهديان شنبه 6/8/1385 - 21:26 سلاممطالب زيباتونو خواندم بسيار لذت بردم هنرمندانه پر محتوا و جالب بود .آرزوی موفقيت براتون ميکنم .کارهای تيرداد رو می شناسم و حيوان را خوندم ومدتی باهاش زندگی کردم وکار شما در رابطه با اون قابل تقدير وستايشه .بااحترام هجوووووووووووووووووووووووووووووووووم www.hojum.blogfa.com بيژن باران شنبه 6/8/1385 - 18:13 در آثار من فعلها حاصل نقطه نظر راوی که در تحرک است ميباشد. در شعر کلاسيک جایگاه راوی ثابت است. beji.persianblog.ir بدون نام شنبه 6/8/1385 - 10:34 به هر حال چیزی که مطمئنم اینه که نمی دونم بلیشتر از این هم نمیخوام بدونم!(از داستان گراگوس شکارچی)به روزم.... سر بزنید..... mehdi mousavi(ترانه ی ما) جمعه 5/8/1385 - 13:33 سلاماین پست را با تمام کلماتش تقدیم میکنم به دوستانم ... دوستانی که دوستم میدارن و دوستانی که دوستم نمیدارند ... آنهایی که از من رنجیده اند و آنهایی که رنجاندمشان ... به آنهایی که اکنون از من دوووووورند و آنهایی که اکنون به من نزدیک ...بلاگ ترانه ي ما يك ترانه و يك شعر سپيد به روز است .... منتظر حضور شما ...با تشكر فراوانسيد مهدي موسوي www.taraneyema.persianblog.ir - writeEmail('mi_mousavi', 'yahoo.com') mi_mousavi@yahoo.com اميد حلالی جمعه 5/8/1385 - 13:18 با سلام خدمت شما دوست عزیز و تبریک عید فطربا سه یادداشت :سفر و جامعه سالم/ راستی رستم، اما هولمز / شیران شرزه ایران زمین (به بهانه زمزمه های تخریب میدان چهارشیر اهواز برای احداث مترو) به روزم. ممنون اگر از این مطالب بازدید نموده و مرا از نظر خود مطلع کنید.سپاس و احترام www.omidhalali.com mehdi mousavi(ترانه ي ما) جمعه 5/8/1385 - 12:29 سلاماین پست را با تمام کلماتش تقدیم میکنم به دوستانم ... دوستانی که دوستم میدارن و دوستانی که دوستم نمیدارند ... آنهایی که از من رنجیده اند و آنهایی که رنجاندمشان ... به آنهایی که اکنون از من دوووووورند و آنهایی که اکنون به من نزدیک ...بلاگ ترانه ي ما يك ترانه و يك شعر سپيد به روز است .... منتظر حضور شما ...با تشكر فراوانسيد مهدي موسوي www.taraneyema.persianblog.ir - writeEmail('mi_mousavi', 'yahoo.com') mi_mousavi@yahoo.com
تينا چهارشنبه 17/8/1385 - 13:0 می خواهم فریاد بلندی بکشمکه صدایم به شما هم برسد!من به فریاد،همانند کسیکه نیازی به تنفس دارد،مشت می کوبد بر در،پنجه می ساید بر پنجره ها،محتاجم.من هوارم را سر خواهم داد!چاره ی درد مرا، باید این داد کنداز شما "– خفته ی چند- "چه کسی می آید با من فریاد کند؟ www.tina100.blogfa.con تينا چهارشنبه 17/8/1385 - 12:49 جهان بیمار و رنجور است .دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیستاگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی استزيبا بود www.tina100.blogfa.con بيرون تر از نگاه چهارشنبه 17/8/1385 - 9:50 مرسی عزيز بسيار لذت بردم ogling.myblog.ir حميدرضا دوشنبه 15/8/1385 - 16:59 سلام. زيبا بود... هميشه به ياد عشق باشيم ... به روزم. شاد باشی 2392hn.persianblog.ir - writeEmail('hamidreza198261', 'yahoo.com') hamidreza198261@yahoo.com صنوبر دوشنبه 15/8/1385 - 10:0 زندگي خالي نيست :مهرباني هست , سيب هست , ايمان هست .آريتا شقايق هست , زندگي بايد كرد.در دل من چيزي است , مثل يك بيشه نور, مثل خواب دم صبحو چنان بي تابم , كه دلم مي خواهدبدوم تا ته دشت , بروم تا سر كوه .دورها آوايي است , كه مرا مي خواند.سلام گلمخوبی؟من اپ کردم [رضایت]زود بیا دیگه [بوسه][بدرود] loveandheart.mihanblog.com رستمي فرد دوشنبه 15/8/1385 - 7:22 سلامبا تشكر از اظهار لطفي كه به من و (( دلتنگي هاي دختري از شهر ماه)) داشتيد . با آخرين پست از اين مجموعه دلنوشته ها به روزم حضور گرم خود را از من دريغ نفرمائيد . در ضمن شرايط دريافت كامل كتاب دلتنگي هاي دختري از شهر ماه در همين پست قرار دارد . بي دريغ منتظر رد پائي از شما هستم www.saeem110.blogfa.com رضا یکشنبه 14/8/1385 - 13:21 سلام و درود بر شما دوست عزيز و گرامي باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبيآموزنده تحت عنوان ...چشم دل بگشا تا محرم اسرار شوي.....بروز شده است ..خوشحالميشوم تشريف بياوريد ...پس منتظر حضور گرم و قدوم سبز شما هستم ...آرزوي تندرستي و سعادتمندي شما را در تمامي مراحل زندگي دارم در پناه حق ........................................نشود فاش کسی آنچه میان من و توستبـا اشــارت نظــر نامــه رســان من و توستگوش کن با لب خاموش سخن میگویم پاسخــم گــو بــه نگاهی که میان من و توست island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com تيرداد شنبه 13/8/1385 - 14:59 سلام دکتر بيژن باران عزيزاز شعر تان بسيار لذت بردماز رودی که بر بستر خود پيچ می خورد .رودی که از چشمه عشق جوشيده وسال هاست ندا در می دهد :وه چه شبها كه بي تو سحر شددر دل خاموش كوه و صحراروح عشق در آثار شما تحسین بر انگیز است .با احترام : تیرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad.rad', 'gmail.com') tirdad.rad@gmail.com تيرداد شنبه 13/8/1385 - 14:58 سلام دکتر بيژن باران عزيزاز شعر تان بسيار لذت بردماز رودی که بر بستر خود پيچ می خورد .رودی که از چشمه عشق جوشيده وسال هاست ندا در می دهد :وه چه شبها كه بي تو سحر شددر دل خاموش كوه و صحراروح عشق در آثار شما تحسین بر انگیز است .با احترام : تیرداد راد www.tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad.rad', 'gmail.com') tirdad.rad@gmail.com اوهام جمعه 12/8/1385 - 5:29 سلام.با تصويرها راحت بودم با زبان نه.اين کارو دوست دارم:/بادكه آواز آوارگيش را مي خواندبه دشتتنها مي گذشتباد تنهاآواره دشت ها بود./موفق باشید. www.oham17.blogfa.com نامه ارداويراف پنجشنبه 11/8/1385 - 10:10 نامه ارداویراف با مقاله ای تحت عنوان (تصویر چیست )سرکار خانم حقیقی به روز شد .منتظر حضور گرمت هستم.. farhovar.blogfa.com ارکيده پنجشنبه 11/8/1385 - 9:34 سلاممرسی از کامنتتون...دست نوشته های شما واقعا عالیه lonelyorchid.blogspot.com/ ميثم رياحی چهارشنبه 10/8/1385 - 22:31 سلام جناب باران ! تشکر بابت اطلاع رسانی ای که کردید / جالب است شعر های شما sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com ظريفی چهارشنبه 10/8/1385 - 22:20 سلام!می خواهم با انتخاب اين زيبا بيت آنچه بر زبان ميرانم روی کامنت شمابريزم:کجا دنبال مفهومی برای عشق ميگردیکه من اين واژه را تاصبح معنی ميکنم هرشب.عشق چون خدايان در قالب انتخاب چهره عوض کرده است. مولاناها /خيامها/ سعدي ها. بوسعيد هاو ........ها باهمه جستجو ها بدرک واقعی آن موفق نشده اند. منصور راهم اگر زنده توانیم که نخواهد شد نمی تواند باجارش بر دار بر ما عشق را به معنی به کشاند.بيژن عزيز بگذار اين واژه همان طور نا شگفته بماند که زيباست. www.zarifi.blogfa.com - writeEmail('zarifi', 'hotmail.com') zarifi@hotmail.com زهرا چهارشنبه 10/8/1385 - 21:54 سلام استاد عزيز/نوشته ی شما به اندوه ودلتنگی نزديک شده/ولی با اینحال خيلی زيبا می نويسيد/عشق یعنی با تو گشتن هم کلامعشق یعنی انتظار یک سلامعشق یعنی سروهای سر بلندعشق یعنی خارها هم گل کنندعشق یعنی دل تراشیدن ز گلعشق یعنی گم شدن در باغ دلعشق یعنی تو ملامت کن مراعشق یعنی می ستایم تو راعشق یعنی در پی تو در به درعشق یعنی یک بیابان دردسرعشق یعنی با تو آغاز سفرعشق یعنی قلبی آماج خطرعشق یعنی تو بران از خود مراعشق یعنی باز می خوانم تو راعشق یعنی بگذری از آبروعشق یعنی کلبه های آرزو/شاد باشيد iamforu.persianblog.ir iranjoy چهارشنبه 10/8/1385 - 20:39 سلام دوست عزيزنوشته بودي< حظ کردم> ندانستم از چه؟از خود شعر؟ از مفهوهم مستتر در آن يا از مجموع وبلاگ؟پيروز باشی---------باد در گندمزار همچنان مي گرددمي روم دست به دستش بدهمبا تني عريان تر از تن مرده ي خاكآري آري به تنم رخت غريبي ست از مخمل هجرمي روم تا برسم سال به سالو تنم گندمزارو سرابو ترك خوردگي سطح زمينزير پاهاي ترك خورده ي منو عطشهاي گياهان نروئيده ز خاككه به اندازه تاريكي شب بي شكل اندو خدائي كه از اينجا رفته ....چه بيابان بلائي شده اين گندمزار!!! iranjoy.persianblog.ir - writeEmail('aftabweb', 'yahoo.com') aftabweb@yahoo.com Navid چهارشنبه 10/8/1385 - 18:36 گل اميد چه کودکانه ... روييده است ... در اين بيابان بی آب و علف ! گاهی روزگار ميتازد بر هر آنچه که از اراده بر خيزيد .. و گاهی مردها ميگريند .... تنهای تنها ! گاهی سرو چمان آزادی میل چمن نمیکند .. بغض اندیشه های درد ... در گذر رهگذران آرامش راهزنی میکند ... گاهی خورشید مهربان دست سرد تو را نمیگیرد ... گاهی بی نهایت اشک استوب جوبی داری به من سر بزن.......با تبادل لینک موافقی؟ naasaghh.persianblog.ir/ رضا چهارشنبه 10/8/1385 - 18:22 سلام و درود بر شما مثل هميشه زيبا و بسيار زيبا عالی .....آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق .... صنما ما از راه دور و دراز آمده ايمبسر کوي تو با درد و نياز آمده ايمگو ز نزديک تو آهسته و هوشيار شديممست و آشفته نزديک تو باز آمده ايمآمده ايم خريدار ميرويم بي سرودنه فروشنده تسبيح و جا نماز آمده ايميک زمان گرم کن از مستي ما محفل خويشکه ز مستي بر تو گرم فراز آمده ايمگر چه در فراق تو زار و نزاريم چو شمعاز پي سوزش و بهر گداز آمده ايمبر اميد رخ زيبائي تو با هم با غم و رنجهمچنانست که با شادي و ناز آمده ايمدست ما گر بسر زلف درازت نرسدبر سر زلف تو از دور براز آمده ايمبيني آن زلف دراز تو که از راه درازما بنظاره آن زلف دراز آمده ايمتوشه و ساز ديدار تو خواهيم هميگر بديدار تو بي توشه و ساز آمده ايم island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com مريم و مينا چهارشنبه 10/8/1385 - 18:16 سلام اول شدم زيبا بود پاينده باشيد lagbaztarin_2khtaran.persianblog.ir
مريم شنبه 27/8/1385 - 21:41 عالی بود اميدوارم هميشه دلت شادو لبت خندان باشه www.lagbaztarin_2khtaran.persianblog.ir حمید تقی آبادی پنجشنبه 25/8/1385 - 10:20 «تاج پشمی بر سر شاعران» ، اینبار این را نوشته ام دوست من.چند نکته درباره ی افلاطون زدگی شاعران. سر بزنید خوشحال می شوم باران عزیز. layalila6.blogfa.com میثم یوسفی چهارشنبه 24/8/1385 - 23:37 درود عزيز. بعد از مدتی که اومدم اینجا از چند شعر اخير مثل هميشه لذت بردم. شاد باشيد و درست ! yABanU.bLOgFa.cOM - writeEmail('MEisaM.YousEfI', 'gmAIl.CoM') MEisaM.YousEfI@gmAIl.CoM ونوس رستمی چهارشنبه 24/8/1385 - 8:29 سلام دوست خوبم....ما به اندازه ما می بینیم...ما به اندازه ما می چینیم...بدون دستچین به روزم...با اینکه امروز 25آبان نیست..... anarekhis.blogfa.com - writeEmail('venusbloger', 'yahoo.com') venusbloger@yahoo.com خيام ظهيری سه شنبه 23/8/1385 - 10:15 سلام دوست عزیز اسانسور و لبخند با نگاهی به مجموعه شعر ما نبودیم به روز شد لطفا بخوانید و نظر بدهید khayam57.persianblog.ir امير خالقی سه شنبه 23/8/1385 - 7:54 سپاس....کوتاه کوتاه آه می شويم .... همين / من نيز به روزم دکتر جان bekhon.blogfa.com/ سمیرا پیرزاده دوشنبه 22/8/1385 - 15:40 هر چند كوچكيمولي شايدحرفي براي گفتن داشته باشيمبه وبلاگ ما هم سري بزنيد www.asmirap.blogfa.com رسول عبدالمحمدی شنبه 20/8/1385 - 10:38 سلام. کطالبتان را خواندم. موفق باشيد. www.blackdesk.persianblog.ir - writeEmail('rasoulabdolmohammadi', 'yahoo.com') rasoulabdolmohammadi@yahoo.com دکتر شهرام بشرا پنجشنبه 18/8/1385 - 19:26 درست است که ادبیات به گه کشیده این مملکت پدر و مادر ندارد. ولی خواهر که دارد! پس ما می توانیم !ادامه مطلب در ...http://peepeghermez.persianblog.com degaran.com - writeEmail('losthighway_king', 'yahoo.com') losthighway_king@yahoo.com مهرداد پنجشنبه 18/8/1385 - 15:9 مادرنامم چه بود؟آيا هرگز کودک بوده ام؟دلم برای کودکی ام تنگ است!بوی سوختن دلم،همه جا پيچيده است!که بود که می پرسيد:بی قراری يعنی چه؟نگاه کن!بيقراری يعنی منيعنی من! www.godboygod.com
هم رکاب شيطان چهارشنبه 1/9/1385 - 1:25 سلام همسفر منخوبي ؟وب لاگت خيلي نازه مثل هميشهمن بازم آپ كردم ...قصه ي تكراره زندگيحتما بهم سر بزن كه يه دنيا حرف نگفته دارم0 naasaghh.persianblog.ir/ زهرا سه شنبه 30/8/1385 - 18:0 سلام دوست خوب ومهربون/حال شما چطوره؟/آرزو دارم همیشه شاد وسلامت باشید/راستی وبلاگ کیمیای ناب با مطلبی تحت عنوان عشق در انتظار زنده است به روز شد/منتظر حضور گرم وصمیمی شما عزیز هستم.//خدايا تو مرا عشق كردي تا در قلب عشاق بسوزممي گويندعشق با درد همرا ه استچون باعث رشد مي شودمي گويندعشق با درد همرا ه استچون ذات عشق همين استمي گويندعشق با درد همرا ه استچون انسان را دگرگون مي كندمي گويندعشق با درد همرا ه استچون وقتي عاشق شدي دوباره متولد مي شويمن مي گويم:.....................//حتما تشریف بیاورید/موفق باشید iamforu.persianblog.ir منيره سه شنبه 30/8/1385 - 11:3 اول سلام به همان رسم قديم اشنايی ....منتظر نظراتتون هستم www.monireafzali.persianblog.ir حبيب سه شنبه 30/8/1385 - 1:58 سلام استاد ! سری به خانۀ ما هم بزن ، گناه که نیست ــ اگر موافق میلت نبودم امّا کن www.barani121.blogfa.com - writeEmail('habib_hasannejad', 'yahoo.com') habib_hasannejad@yahoo.com اوهام دوشنبه 29/8/1385 - 6:48 سلام.زبانش...سخت بود برام.ولی محکم بود.روايت خوبی هم داشت.موفق باشيد. www.oham17.blogfa.com رضا یکشنبه 28/8/1385 - 19:48 اي كاش من لبخند بودم / بر روي لبهاي كويري/ اي كاش غم را مي زدودم / لز چشم نمناك اسيري / اي كاش من پرواز بودم / پرواز تا اوج رسيدن / پرواز تا اعماق رويا/ نبض شقايق را شنيدن / اي كاش من مهتاب بودم / مهتاب با نوري طلايي/ همدرد با مرغان عاشق / با بي دلان درد آشنايي /اي كاش من آيينه بودم / يا انعكاس نور بودم / با نقره هايم گرد غم را / از صفحه دل مي زدودم / اي كاش من يك قطره بودم / يك قطره اشك پاك و جاري/ اشكي به روي گونه اي سرخ / يا در دل چشم انتظاري/ اي كاش من يك ياس بودم/ تا بيكران مي رسيدم / دست پر از احساس خود را/ بر قلب باران ميكشيدم / اي كاش من يك قلب بودم / شب تا سحرگاه مي تپيدم / آن قدر مي رفتم فراتر / تا آه شب را مي شنيدم / اي كاش من ديدار بودم / آن شوق نيلي رنگ ديدن / از خوشه هاي زرد خورشيد / گل دسته هاي ياد چيدن / اي كاش با شعر رهايي / در قلب ها غوغا نماييم/ و با ورود حضرت عشق / اين كلبه را دريا نماييم/ island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com زهرا یکشنبه 28/8/1385 - 17:47 سلام/۲ بار خواندم تنها مطلبی که دستگيرم شد غم ورنج ناشی از چنگ بود نمی دانم تا چه حد تصورم درست باشه/موفق باشيد iamforu.persianblog.ir ميثم رياحی یکشنبه 28/8/1385 - 9:55 سلام جناب باران ، آرزو می کنم نگاهت باران تر از باران باشد و آفتاب ! sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com ظريفی یکشنبه 28/8/1385 - 2:53 سلام!تلا وت کردم ولذت بردمممنون لطف شما دوست عزيز مهربان هستيد. مرسی www.zarifi.blogfa.com - writeEmail('zarifi', 'hotmail.com') zarifi@hotmail.com حسنا صدقی جمعه 26/8/1385 - 8:57 جناب آقای بارانبا درودتلاشتان در وادی بيکرانه ی ادبيات ستودنی ست.پاينده باشيد. www.hosnaa.blogfa.com

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی