یکشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۶

اوهام جمعه 10/9/1385 - 15:10 آتش زرديدود سيگاريشيریني خرمابي شتاب و با شكيب دستيهيمه را مي آورد نزديكياد آن محو خاطره ها در خيالمان...سلام.خوندم و این بار با زبان کارتون راحت تر بودم.موفق باشید. www.oham17.blogfa.com تازه های ادبی جمعه 10/9/1385 - 7:30 سلامممنون از حضورتون و ممنون از لطف هميشگی شماخوندم و استفاده کردمپايدار باشيدياعلي www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com حسین دیلم کتولی پنجشنبه 9/9/1385 - 21:48 سلام ...خواندم وبه تو نزديک تر شدم ....ممنون www.sayehayebad.blogfa.com - writeEmail('gandolf1332', 'yahoo.com') gandolf1332@yahoo.com زهرا چهارشنبه 8/9/1385 - 14:54 سلام مثل هميشه وصف زيبايی بود وقتی شعر های شما را می خوانم تو عالم خيال همه را به راحتی ميشه تصور کرد اصلا مانند اين است که آنجايی/موفق باشيد/به منم سربزنيد iamforu.persianblog.ir وحيد ضيايی چهارشنبه 8/9/1385 - 13:5 جناب باران عزيز .ندیمه نورد سومین کتاب الکترونیکی وحید ضیائی که حاوی شعرآستانهای اوست برای اولین بار در سایت ادیبان منتشر شد .برای در یافت کتاب می توانید نسخه پی دی اف آنرا از بخش کتابخانه الکترونیکی سایت در یافت کنید .و منتظر نقد و نظرتان هستماز آنجا که این کتاب با معرفی و اجراهایی از ژانر شعرآستان همراه است از دوستانی که مایل به نقد این مجموعه اند دعوت می کنیم آثار خود را ارسال نمایند تا نسبت به دعوت ایشان در جلسه نقدی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد اقدام لازم به عمل آید . www.adiban.com مهری جعفری سه شنبه 7/9/1385 - 20:41 سلام آقای باران اميدوارم حالتان خوب باشد. من به وبلاگ شما لينک دادم. پايدار باشيد. www.law-lit.blogfa.com امير خالقی سه شنبه 7/9/1385 - 10:1 سلام و سپاس دکتر ...لذت بردم و درس گرفتم / راحت صحبت کردن زيباست / سپاس گذارم bekhon.blogfa.com/ صنوبر یکشنبه 5/9/1385 - 17:13 مي ترسم برف تمام شود و شاپرکها نيايند - مي ترسم بهار بدون پروانه و پرستو بيايد.مي ترسم يادم برود کتاب شعرم را از زير باران بردارم.مي ترسم نخستين شکوفه ها غافلگيرم کندو نسيم زيبايي که از شمال مي وزد مرا از تو غافل کند...........نمي خواهم بي تو ياسها را ببويم..........مي ترسم برف تمام شود و هيچکس قلبم مرا براي تو معنا نکند.مي ترسم برف تمام شود و حرف من نيمه تمام بماند و کلمه هايم يخ بزنند و هرگز نتوانم بگويم دوستت دارمسلام عزیزاحوال شما؟من بعد از چندین روز بالاخره اپ کردمتشریف میاریــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟خوشحال میشمممنون میشمخداحافظ loveandheart.mihanblog.com سلام یکشنبه 5/9/1385 - 14:2 سلاملطفن به من سری بزنيد pooyamirzapour.blogfa.com/ azade شنبه 4/9/1385 - 0:42 و هر کس به گونه ای. زيباييش در همين است www.azadesadeghi@blogspot.com تينا پنجشنبه 2/9/1385 - 11:58 من دردها کشيده‌ام از درازنایِ اين شبِ بلندبا اين همهجهان و هرچه در اوستبه کامِ کلمه‌ْبازِ بی‌چراغی چون من است.من چکيده‌ی نور وعطرِ عيش وآوازِ ملايکموطنم همين هوایِ نوشتن از شرحه‌ی نی است www.tina100.blogfa.com
هم رکاب شيطان جمعه 17/9/1385 - 22:4 واقعن که عشق افسانه ای بیش نیستو آنکه بدان یقیقن دارد بیچاره ترین استرسیدن به آن بدترین استو نرسیدنش بهترین خاصیتشو اینجاست که به این حرف ایمان پیدا می کنیموصال مرگ عشق است.آپ شده ام . به منم سر بزن naasaghh.persianblog.ir/ رضا پنجشنبه 16/9/1385 - 14:35 با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزيز و گرامي و ضمن آرزوي تندرستي و سعادتمندي شما در تمامي مراحل زندگي باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبي بعنوان ...برقراري عدل و عدالت در جهان يک آرزوست ؟ بروز شده است ...خوشحا خواهم شد تشريف بياوريد مثل هميشه منتظر قدوم سبز و حضور گرمتان هستم ...در پناه حق باشيد و خدانگهدارتان ............زندگي بذر محبت کاشتنه .....نه به ناداني و نه به داشتنه .....حاصل عمرا گران مايه ما ..........نام نيک از خود بجا گذاشتنه ......نام نيک از خود بجا گذاشتن ................يا حق ......................... island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com تازه های ادبی چهارشنبه 15/9/1385 - 18:53 #____#____*____#____*__------▐سلام. تازه های ادبی به روز شد▐------#____#____*____#____*__یاعلی www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com زنی شبيه درخت چهارشنبه 15/9/1385 - 9:24 قرار است خودم را ويران کنمبيا تماشا کن www.zanesharghy.persianbolg.com عليرضاترنج چهارشنبه 15/9/1385 - 8:27 سلام بر بيژن عزيز// عجب تصاوير خلاقانه ی زيبايی در اين شعر که ساحت زبانيش مبتنی بر روايت بود ديدم. اين فضای وهم الود در شعر را دوست دارم .برايت بوی بابونه و ظعم ريحان آرزو می کنم دوست خوبم .جاری از عشق باشی. با يک شعر به روزم toranjj.blogfa.com مهرداد سه شنبه 14/9/1385 - 16:31 حسی می گوید این روزگار بی شرم،نامردانه سیطره اش را بر چشمهای بی پروای من گسترانیده است.نمی دانم. نمی دانم در این برهوت بر من دیوانه چه خواهد گذشت.دیگر در اطاق افکار و تنهایی خویش آنچنان محبوس شده ام که حس می کنمدیگر ارتباطی با دنیای اطراف خود ندارم. دیگر آدمیان را آنطور که می دیدم نمی بینم.فاصله ی من با دنیای خارج هر روز بیشتر و بیشتر می شود و در این گیر و دارآن که مرگ می نامندش هر روز بیشتر و بیشتر ذهن مرا درگیر خود می کند.××××××××××××شاید آفتابی دیگر... www.godboygod.com ارداويراف دوشنبه 13/9/1385 - 8:43 به روز شد اما اين بار با شعری از دکتر صادق دارابیمنتظرماما گفتگويتان را با آقای راد خواندم و لذت بردم در مورد شعر هم ذخيره ميکنم و برميگردمتا.......... farhovar.blogfa.com امير خالقی یکشنبه 12/9/1385 - 19:19 سلام ... سپاس bekhon.blogfa.com/ صديقه سعيدالهی یکشنبه 12/9/1385 - 14:44 سلام دوست عزيزبا اتفاق های معلق به روزم!و... sedig18.blogfa.com/ ادراويراف یکشنبه 12/9/1385 - 10:11 ارداويراف به روز شد اما اين بار با شعری از دکتر صادق دارابیمنتظرم farhovar.blogfa.com ونوس رستمی یکشنبه 12/9/1385 - 8:10 سلام ستاره های روشن...تو مهربان تر از آن بودی که من همیشه گمانمهمین همیشه نفرینی-همیشه رنج جهانم بودبروزم با یک آسمان دست تقدیر....با اینکه.....هنوز شادم anarekhis.blogfa.com - writeEmail('venusbloger', 'yahoo.com') venusbloger@yahoo.com صنوبر شنبه 11/9/1385 - 19:10 سلام خوبی شما؟چه خبرا؟خبره جدید اینه که من اپ کردم منتظرم زود بیایی، زود میایی؟؟؟[بوسه]اپه شما هم زیباستقانون تو تنهايي من استو تنهايي من قانون عشقو عشق ارمغان دلدادگيستو اين سرنوشت سادگيست !* * *چه قانون عجيبيچه ارمغان نجيبيو چه سرنوشت تلخ و غريبيكه هر بار ستاره هاي زندگي ات رابا دستهاي خودراهي آسمان پر ستاره’ اميد كنيو خود در تنهايي و سكوتبا چشمهايي خيس از غرورپيوند ستاره ها را به نظاره بنشينيو خموش و بي صدابه شادي ستاره هاي از تو گشته جدادل خوش كنيو باز هم تو بماني و تنهايي و دوريو باز هم تو بماني ويك عمر صبوري loveandheart.mihanblog.com پويا ميرزاپور شنبه 11/9/1385 - 9:52 من فکر می کنم شعر می تواند يك قمرييك پروانهيك شقايقيك بركهيك ماهييك مرجانيك پليكانيك ستارهيا..... باشد pooyamirzapour.blogfa.com/ شبنم کشفی شنبه 11/9/1385 - 8:55 سلام و درود...لذت بردمبرقرار باشيد www.shabnamkashfi.blogfa.com - writeEmail('sh.kashfi', 'yahoo.com') sh.kashfi@yahoo.com رضا جمعه 10/9/1385 - 5:58 سلام و درود فراوان بر شما و کارهای بسيار زيبا و پرمحتوايتان عالی مثل هميشه آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق ....پرسيدم از او واسطه هجران را .............گفتا : سببي هست بگويم آن را ..............من چشم توام اگر نبيني چه عجب ......من جان توام کسي نبيند جان را ...... island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com ميثم رياحی جمعه 10/9/1385 - 1:43 سلام و درود ! راهتان رودوار و راهی ِ تنهایی مکعب های شبانِ قطبی / در پناه دریا باران ! sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com حسنا صدقی پنجشنبه 9/9/1385 - 22:4 جناب آقای باران با دروداز اينکه سر زديد ممنونم.پاينده و پيروز باشيد www.hosnaa.blogfa.com Fridoun پنجشنبه 9/9/1385 - 21:12 درين نثری که نه شعرست و شعری که نه نثر است ذهنيت سخن گفتن که ارتباط ذهنی با خواننده و جامعه است گم شده است. ارتباط جمله ها ی بعمد بهم ریخته شده است... به اميد اينکه خواننده چيزی والا تر درين سطور بيابد که نگارنده منظور نظرش نبوده است.به هر حال اين متن را چه شعر بناميم و چه نثر مقطع.... طولانی تر از محتوا و پيام اش است. بهر حال کل مطلب را با نثری روان و شیوا میشود بصورت داستانی کوتاه نوشت
مهرداد پنجشنبه 23/9/1385 - 15:48 وقتی فردا بيايد ديگر خبری از پاييز نيست... اشک های من مدام بر روی گونه هايم يخ می زنند... کاش می دانستی چقدر دلتنگ بهارم... www.godboygod.com رسول عبدالمحمدی سه شنبه 21/9/1385 - 16:24 سلام. شعر خوبي است. موفق باشيد. www.blackdesk.persianblog.ir - writeEmail('rasoulabdolmohammadi', 'yahoo.com') rasoulabdolmohammadi@yahoo.com صنوبر یکشنبه 19/9/1385 - 15:36 بچه بودمپرتغال ها نارنجي بود ، نارنگي ها نارنجيسيبها سرخ ، رزها سرخهمه چيز خوب بود ، خوب .بچه بودمآسمان برايم آبي بوداب آبيمهرباني آبي ، گاه صورتيزندگي زيبا بود.حال بزرگ شده امو هيچ چيز رنگ خودش نيستكاش باز هم بچه بودم .کوچه پس کوچه های عشق اپ کرده loveandheart.mihanblog.com حميدرضا شنبه 18/9/1385 - 11:20 سلام. شب... اين سياهی شب در اين شهر با سياه هايش در هم اموخته است...چقدر از تنهايی و سياهی و بدم می ايد... ممنون می تونم به وبلاگ شما لينک بدم؟( می خواستم اول اجازه بگيريم). شاد باشی 2392hn.persianblog.ir - writeEmail('hamidreza198261', 'yahoo.com') hamidreza198261@yahoo.com حميدرضا شنبه 18/9/1385 - 11:17 سلام. شعر خوب و عميقی هستش... می خواستم اگه اجازه بديد وبلاگ شما رو لينک کنم... jojo1961.persianblog.ir فريدون جمعه 17/9/1385 - 17:0 بگیر لیلی شب را کنار ای مجنون شبست خلوت توحید و روز شرک و عددشبست لیلی و روزست در پیش مجنونکه نور عقل سحر را به جعد خویش کشدبدانک آب حیات اندرون تاریکیستچه ماهیی که ره آب بسته‌ای بر خود www.parastu.persianblog.ir تازه های ادبی جمعه 17/9/1385 - 13:26 #____#____*____#____*__-----۞سلام. ممنون از حضورصمیمی شما۞--------------------سلامت باشید/ یاعلی----------------#____#____*____#____*__کار قشنگ شما را هم خوندم لطف کرديدخبر داديد www.ccccc.blogfa.com/ - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com رضا جمعه 17/9/1385 - 6:43 دیر زمانی است روی شاخه این بیدمرغی بنشسته کو به رنگ معماستنیست هم آهنگ او صدایی ‚ رنگیچون من دراین دیار ‚ تنها ‚ تنهاستگرچه درونش همیشه پر ز هیاهوستمانده بر این پرده لیک صورت خاموشروزی اگر بشکند سکوت پر از حرفبام و دراین سرای میرود از هوشراه فروبسته گرچه مرغ به آواقالب خاموش او صدایی گویاستمی گذرد لحظه ها به چشمش بیدارپیکر او لیک سایه روشن رویاسترسته ز بالا و پست بال و پر اوزندگی دور مانده : موج سرابیسایه اش افسرده بر درازی دیوارپرده دیوار و سایه : پرده خوابیخیره نگاهش به طرح های خیالیآنچه در آن چشمهاست نقش هوس نیستدارد خاموشی اش چو با من پیوندچشم نهانش به راه صحبت کس نیستره به درون می برد حکایت این مرغآنچه نیاید به دل ‚ خیال فریب استدارد با شهرهای گمشده پیوندمرغ معما دراین دیار غریب است island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com
محمد سه شنبه 24/11/1385 - 2:1 اخیرا مدارکی درمصر کشف رمز شد از جمله شناسنامه انسان که نظر ملل را می طلبد زیرا این مدارک میتوانند وحدت اعتقادی بوجود آورده وصلحی جهان شمول را برای بشر به ارمغان آورند این مدارک خط بطلان برشریعت تمامی ادیان می کشد حال چرا امریکا اجازۀ انتشار آنرا در کشور مسلمان ما نمی دهد ؟اینمقاله بصورت کتاب PDFبه این آدرس در آمده بخوانید وبه دیگران توصیه نمائید تا همگان از بند خرافات رهایی یابند قبل از آنکه صهیونیستها آنرا نابود کنند سانسور حقیقتی تلخ http://h1.ripway.com/pishgooyan/672817-A.zip writeEmail('m1e2n1', 'yahoo.com') m1e2n1@yahoo.com هاشمی نسب یکشنبه 3/10/1385 - 8:29 ممنون از حضور گرمت farhovar.blogfa.com محمد جمعه 1/10/1385 - 1:2 سلام اقای باران عزیز من از کارتان واقعا لذت بردم و دانشم در حدی نیست که بتوانم نظر دیگری بدهم. در ظمن با دیدن وبلاگ بزرگانی چون شما تصمیم به ایجاد وبلاگ گرفتم تا بلکه قبول زحمت نموده و کارهایم را نقد جدی کنید .پیشاپیش از لطفتان ممنونم m-f-j.blogfa.com/ - writeEmail('shahyar_756', 'yahoo.com') shahyar_756@yahoo.com محمد جمعه 1/10/1385 - 1:2 سلام اقای باران عزیز من از کارتان واقعا لذت بردم و دانشم در حدی نیست که بتوانم نظر دیگری بدهم. در ظمن با دیدن وبلاگ بزرگانی چون شما تصمیم به ایجاد وبلاگ گرفتم تا بلکه قبول زحمت نموده و کارهایم را نقد جدی کنید .پیشاپیش از لطفتان ممنونم m-f-j.blogfa.com/ - writeEmail('shahyar_756', 'yahoo.com') shahyar_756@yahoo.com ميثم متاجی چهارشنبه 29/9/1385 - 16:44 سلام دوست من . خوبی. با شعر هايی از خودم و دوستان بسیار گرانقدرم مهدی موسوی ( نوشهر ) - داريوش معمار و دکتر شهرام بشرا ( مدیر سایت ادبی دیگران)به روزم و منتظر حضورت.موفق باشی. www.padnoosh.persianblog.ir - writeEmail('meysammataji', 'yahoo.com') meysammataji@yahoo.com زهرا چهارشنبه 29/9/1385 - 0:52 سلام بر استاد عزيز/وصف يک فراری است يا آواره که محتاج جا ومکانه/به منم سربزنيد/موفق باشيد iamforu.persianblog.ir حمید تقی آبادی سه شنبه 28/9/1385 - 12:25 لذت بردم.جناب باران. باید خبر می دادم که من هم با دو شعر به روزم و منتظر layalila6.blogfa.com ستاره دوشنبه 27/9/1385 - 15:30 سلام استاد گرامیاز آشنايی با فرزانه ای مثل شما خيلی خوشحالم.خواهشی داشتم... اگر که پیام منو خواندید و به من لطف داشتید و به وبم سر زدید چون وبلاگم عشق به موعود هستی ست یه لطفی بکنید و یکی از اشعار تان را در این زمینه برای من در قسمت نظرات ثبت کنید...لطفا....تشکردوست کوچک شما:ستاره www.setareyesorbyman.blogfa.com تیرداد یکشنبه 26/9/1385 - 23:22 سلام دکتر بيژن باران عزيزداغ دل بود شعرتان ...و زيبا ...مدت ها بود شعری از اين دست از شما نخوانده بودم .با احترام : تيرداد راد( با يک شعر تازه نيز به روزم و منتظر نظر شما ... ) www.tirdadrad.persianblog.ir زهرا معتمدی جمعه 24/9/1385 - 15:21 "بگذار دیگران هر چه دلشان می خواهد بگویندو فکر کنندولی واقعیت اینست که زندگی حتی قبل از اینکه ما برای همیشه ترکش کنیم ترکمان می کند" بعد از مدتها با غزلی به روزم و منتظرتان! ghazal666.persianblog.ir

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی