دوشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۶

مهرداد شنبه 14/3/1384 - 13:34 سلام استاد .امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.من در اون حدی نیستم که راجع به شعر هاتون نظر بدم اما از نگاه ژرف شما به طبیعت اطرافتون لذت بردم .در شعر سحر می شد سیلان زندگی رو به خوبی حس کرد.شعر خواب هم عالی بود.به راستی اگر رویا ها و به یادآوردنهای ما نبودن زندگی بدون یادها چیزی جز عذاب نبود.شاد باشین و شعرتون جاری eshghast.persianblog.ir - writeEmail('mehrdad8160', 'yahoo.com') mehrdad8160@yahoo.com تيرداد شنبه 14/3/1384 - 2:22 سلام دکتر بيژن باران عزيز... برايم اين هارمونی و تن تنه های آهنگين شعر که با نغمه ی حروف گاهی و در زمان های با بازی روی مصوت ها انجام ميشد خيلی زيبا بود ... با احترام : تيرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com mosafer شنبه 14/3/1384 - 0:37 سلام. معرکه بود مثل هميشه............ daastaanak.persianblog.ir یک دختر تنها جمعه 13/3/1384 - 18:31 کنار پنجره نهالی روييده است شايد از اشکهای من باشد ... آپ شدم دوست داشتی بيا :) doosetdaram.persianblog.ir - writeEmail('do0osetdaram', 'yahoo.com') do0osetdaram@yahoo.com reza جمعه 13/3/1384 - 12:16 با سلام و درود بر شما دوست عزيز و گرامي باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبي ... رویای شیرین تو ... بروز شده خوشحال خواهم شد سر بزنيد و منتظر حضور گرمتان هستم ..بیا جانا دل پر درد من بین ....سرشک سرخ و رنگ زرد من بین ... غم مهجوری و درد صبوری من بین .....غم بیچارگی و اسیری من بین .....در پناه حق و خدا نگهدار شما island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com zahra جمعه 13/3/1384 - 8:14 سلام/خيلی جالب بودوبرای من هميشه تشبيه هايی که به کار می بريد خيلی جالبه/موفق باشيد/راستی/ اکبر گنجی مرخصی يک هفته ای را قبول کرد . حالا که اومده بيرون بهترين موقعيت است برای اينکه جلوی بازگشتش به زندان رو بگيريم . بچه های پر جنب و جوش بلاگستان يک بمب گوگلی ساختند مثل همونی که باعث شد نشنال جئوگرافيک عقب نشينی کنه و بار ديگر بر نام زيبای خليج فارس صحه بذاره. iamforu.persianblog.ir - writeEmail('zhsire', 'yahoo.com') zhsire@yahoo.com شهاب/انجمن شاعران جوان پنجشنبه 12/3/1384 - 22:49 سلام عزيز دل برادر ممنون که به من سر زديد لطف کرديد / اميدوارم بيشتر با شما در ارتباط باشم شما هم اگر لطف کنی و باز هم در ارتباط باشی کلی خوشحال ميشوم ... کار ارزشمندی ميکنی / البته من چون وبلاگها را در حالت افلاين مطالعه ميکنم نميتوانم فعلا اظهار نظر کنم ... در فرصت مناسب لينکتان را کار خواهم کرد... sh12m.blogfa.com vahid ziaee پنجشنبه 12/3/1384 - 18:25 سلام .نمی دونم اينو گفتم يا نه اما شعرای اونايی که خارج از ايران هستند بعضی اوقات خيلی به طرز تلقی شاعرای خارجی نزديکه .با فضای فکری و عاطفی شعر و ذهن جمعی ايرانی جما عت فرق می کنه .به هر حال اگه نخوايی بين ادب قديم و جديد تو دکلاماسيون وفاق حا صل کنی خوب تر می شه adiban.com باران*?؟* پنجشنبه 12/3/1384 - 15:55 سلام ممنون از لطفت من اينجا ميام ولی تا به حال چيزی ننوشته بودم خيلی خوشحال شدم که اومدين اين شعر خيلی زيبا بود و جای تامل داره..«کنار پنجره، باز ِحنجره ی زنجره نگاه مرا به باغ برد.»اين قسمت خيلی ........بگذريم...حادثه ی ناگاهان ! باران سکوت هزاران ابر ديدار تو سرباز ايستادن می خواهم........برميگردم..تا دوباره بدرووووووووود www.bareabr.persianblog.ir - writeEmail('downhearted_64', 'yahoo.com') downhearted_64@yahoo.com maryam پنجشنبه 12/3/1384 - 13:45 سلام مرسی که به من سر زديد وبلاگ زيبايی داريد و اشعار قشنگ موفق باشيد dokhtare---khaterat.persianblog.ir - writeEmail('ashoorsa_m', 'yahoo.com') ashoorsa_m@yahoo.com reza پنجشنبه 12/3/1384 - 7:29 سلام و درود بر دوست عزیز و گرامی ممنون که خبرم کردی بسیار جالب و دل نشین و شیوا آقا شما استاد هستدید و ما شاگرد شما قربان ...شما آنقدر زیبا وصف می نمائید که انسان لذت میبرد ...آرزوی موفقیت روز افزون و تندرستی شما را دارم ...در پناه حق island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com حمیدرضا احمدی چهارشنبه 11/3/1384 - 18:40 سلام . خواندم . ممنون از اطلاع رسانی تان . زيبا بود و بدرود nard.persianblog.ir - writeEmail('hasmic_khan', 'yahoo.com') hasmic_khan@yahoo.com نيلوفر چهارشنبه 11/3/1384 - 11:36 من شعرهامو توی اين وبلاگم نوشتم ... خوشحال می شم اگه فرصت کردين نگاهی بهشون بندازيد . www.crow.blogfa.com نيلوفر چهارشنبه 11/3/1384 - 11:35 سلام . زيبا بود .... سحر ... www.niloofar84.persianblog.ir سوگند سه شنبه 10/3/1384 - 7:16 آرزو ميكنم به اندازه كافي شادي داشته باشي تا خوش باشي ، به اندازه كافي بكوشي تا قوي بموني و به اندازه كافي اندوه داشته باشي تا يك انسان باقي بموني . و به اندازه كافي اميد داشته باشي تا آينده رو روشن ببيني و خوشحال باشي موفق وشاد باشید myweb.mihanblog.com janaan سه شنبه 10/3/1384 - 5:32 سلام دو ست عزيز .اميد و رام شاد و صحت مند باشيد . باز آمدم باز آمدم تا قفل و بلاگ بشكنم ، من داكتر نادان را چنگال و دندان بشكنم . از بس كه دو ری شمايان درد دل مرا دو چند نمو ده چاره ديگر نيست به جز { مزاق مزاق در لباس زاغ} ممنو ن شما دو ست .. janaan.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com انسانكده دوشنبه 9/3/1384 - 21:9 سلام خبر علی اخگر خيلی تلخ بود تسليت ميگم بيژن جان به روزم و منتظر ensankade.persianblog.ir علی رضا خسروی دوشنبه 9/3/1384 - 15:42 علی اخگر از ميانمان رفت نا باورانه و مظلومانه در اثر سهل انگاری ژزشکان بيمارستان wohoman.persianblog.ir - writeEmail('ali_khsrv', 'yahoo.com') ali_khsrv@yahoo.com sheida mohamadi دوشنبه 9/3/1384 - 4:47 بازتاب یادهای دور در شیشه سرد، بین من و باغ با خط فاصل شب و روز در چرخش ساعتی بغرب گریزند. ziba bod sheidamohamadi.persianblog.ir الهام یکشنبه 8/3/1384 - 18:18 زيبا بود ...مثل هميشه لذت بردم www.kiandokht.persianblog.ir مظاهرشهامت یکشنبه 8/3/1384 - 0:0 وزارت ارشاد اسلامی ایران برای کتاب 13 نوشته مظاهرشهامت مجوز چاپ نداد. کتاب 130 صفحه ایی 13 حاوی دو داستان بلند با نام های « استقبال از سیزده و 13 » و « یک بار دیگر » از مظاهر شهامت را نشر پاندا منتشر می کرد . وزارت ارشاد به کتاب مجوز چاپ نداد و دلیل آن را توهین به مقدسات و وجود مسائل اخلاقی و سیاسی مغایر در 13 ، عنوان کرد www.shahamat.persianblog.ir - writeEmail('shahamat729', 'yahoo.com') shahamat729@yahoo.com NoosheeN شنبه 7/3/1384 - 21:58 سلام بيژن جان عزيز ! قلمت را ميبوسم . رسا - شيوا - لطيف و بيتا ... موفق باشی . www.noosheen.persianblog.ir rezvan شنبه 7/3/1384 - 21:31 سلام عزيز کارهای قشنگت رو ديدم و لذتش. از اينکه به من سر زدی لطف کردی . هميشه سرمست. يا علی rezvanpuor.persiablog.com - writeEmail('daruoshrezvan', 'yahoo.com') daruoshrezvan@yahoo.com میثم ریاحی شنبه 7/3/1384 - 20:51 سلام دوست من......استفاده کردم...یا علی مدد... sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com صادق دارابی شنبه 7/3/1384 - 11:38 سلام ...فقط من سر ميزنم شما که به من ديگه سر نمی زنی ..طوری نيست ..خوندم عالی بود ...بای aghl-sorkh.persianblog.ir شهرام عدیلی پور جمعه 6/3/1384 - 21:55 بيژن عزيز ممنون از بابت لينک . اين حرف های تو کاملن درسته و من هم باور دارم اما نيچه از طبيعت زن می گويد ؛ اين ها زن ستيزی نيست و اگر نيک بنگری در همين گفتار هم نکات باريک بسياری به نفع زنان هست مانند از خود گذشتگی و عاشق بودن زن که کاملن حرف های تو را تاييد می کند . سبز و شادان باشی دوست. www.shahbara.persianblog.ir
آریا جمعه 20/3/1384 - 7:55 سلام باران عزيز. باز هم از شعر بسيار دلنشينتون لذت بردم. متاسفانه به خاطر مسائلی سرم شلوغ بود در ضمن مجبور به خونه تکونی به يک بلاگ جديد شدم. راستی درخواستی داشتم . آيا سايت های ايرانی هم وجود دارن که ترجمه اشعار خارجی داشته باشند؟ اگر می شد بعضی از اين ها رو معرفی کنيد خيلی ممنون می شدم. honarpishe.blogfa.com janaan جمعه 20/3/1384 - 6:15 يك نظر پر لطف در سكو ت هم نمايد .ممنو ن تان janaanzakhmi.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com janaan جمعه 20/3/1384 - 6:14 سلام دو ست محترم .. درد های دل هنرمندان را بشنويد كه چه حال دارند . ممنو ن تشريف آو ری تان .. خندان باشيد janaan.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com mahtab پنجشنبه 19/3/1384 - 17:2 وب لاگ من در کوچه ای است کم رفت و آمد. من کنار در نشسته ام و ره گذرا رو با آغوش باز به وب لاگم دعوت میکنم!و از اونا تو وب لاگم با شیره ی جونم پذیرایی میکنم! ریشه های محبت من از زمینهای خشک عبور میکنن چون میدونن که در پس هر زمین خشک،آب گوارایی منتظر بازگشت به چرخه ی حیاته! محبت کردن تنها نیاز من شده. دوست دارم دستانی داشته باشم که بتونم با اون همه ی مردم دنیا رو در آغوش بگیرم چشمانی که همه ی اونا رو روش جا بدم !!!!!!!!!!!!!!!!دوست عزيز باز هم به من سر بزن من هميشه در خونه ام بازه/مطلبت هم زيبا اما تلخ بود تعجب نکن ميشه چيزی هم تلخ باشه هم زيبا کافيه يه بار ديگه مطلبت رو از نو بخونی /موفق باشيد ///// mantanhambetanhaymah.persianblog.ir - writeEmail('rozhin_endemosbat', 'yahoo.com') rozhin_endemosbat@yahoo.com رضا وهاب پنجشنبه 19/3/1384 - 16:22 سلام. ممنون که سر زدی عزيز! با غزل «به عهد سلطنت مستطاب شاه شهيد» توی وبلاگ جديدم به روزم. حتمن سر بزن. راستی نظرت درباره ی تبادل لينک چيه؟ ياعلی rezavahab.persianblog.ir - writeEmail('reza2534sh', 'yahoo.com') reza2534sh@yahoo.com Nazi پنجشنبه 19/3/1384 - 0:42 سلام دوسته عزيزممتنه قشنگي بود موفق و پيروز باشي ...چشمه عشق بخشكيدو نكرد سيرابم جام از دست صنم ريخت و نريخت در كامم روزها يك به يك آيند به دل آزاري من كاشكي بشكند اين قفل در زندانم www.nazijon81.persianblog.ir sheida mohamadi چهارشنبه 18/3/1384 - 21:50 mamnonam bijane aziz ke hamvare ba mehrat va naghdhaye zarifat mara be soye behtar shodan rahnamon mikoni. man inja hamvare avaze latif eshgh o zendegi ra mishenavam . sheidamohamadi.persianblog.ir webloge open چهارشنبه 18/3/1384 - 17:59 سلام وبلاگopen دوباره راه افتاده از دستش ندین! open.persianblog.ir - writeEmail('abeniar', 'yahoo.com') abeniar@yahoo.com (¯`'·.¸.·\-/ in \/\/..¸.·'´¯) چهارشنبه 18/3/1384 - 15:33 سلام دوسته خوبم يادی از ما نميکنی ولی ما هميشه به يادتيم شعر زيبايی هم بود منم اپ کردم خوشحال ميشم دفتر کاهی من و هم ورقی بزنی دوستدارت مينا yashayesepideeshgh.persianblog.ir مریم چهارشنبه 18/3/1384 - 14:55 سلام دوست عزيز.شعر زيبايی بود و از اينکه با وبلاگتون آشنا شدم خوشحالم/پاينده و پوينده باشيد www.avaazehaghighat.persianblog.ir/ - writeEmail('avaazehaghighat', 'yahoo.com') avaazehaghighat@yahoo.com ميثم يوسفي چهارشنبه 18/3/1384 - 13:31 اين زهرا جان که اولين کامنت رو هم گذاشته بود متاسفانه يکی از شعرهای جليل قيصری(اگر اشتباه نکنم) رو و به صورت اشتباه نوشته!! نمی دونم آگاهانه بوده اين کار يا نه. Meisam13.PersianBlog.Com - writeEmail('Meisam.Yousefi', 'Gmail.Com') Meisam.Yousefi@Gmail.Com ميثم يوسفي چهارشنبه 18/3/1384 - 13:29 سلام بر بيژن باران عزيز.بسيار لذت بردم از نوشته هاتون.هميشه شاد باشيد و درست! Meisam13.PersianBlog.Com - writeEmail('Meisam.Yousefi', 'Gmail.Com') Meisam.Yousefi@Gmail.Com زهرا قريشي چهارشنبه 18/3/1384 - 12:15 سلام مثل هميشه لذت بردم از نوشته‌تون ممنونم كه قدم رنجه مي كنيد مهرانگيزساحل چهارشنبه 18/3/1384 - 10:45 ازينجاتادورتران راه من کدامست ؟ سلام بيژن عزيز ! شعر سپيدتان زيباوبااحساس بود . احساس لطيف و خيالات ظريف داريد .با استقباليه ها به روزم / شاد باشيد.مهرانگيزساحل mehrangez.blogfa.com - writeEmail('m.sahel', 'web.de') m.sahel@web.de janaan چهارشنبه 18/3/1384 - 4:37 سلام دو ست بسيار مهربانم . از ابراز نظر نيك تان جهانی سپاس ..مطلب بسيار زيبا نو شتيد حظ بردم.. با شعر پالتاكی حاضرم . شاد و مو فق باشيد...... janaan.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com سعید احمدزاده اردبیلی سه شنبه 17/3/1384 - 19:57 با نقدی درباره‌ی شينمای عبدالرضايی به روزم. لطفن بخونيد و اگر نظری داشتين حتمن برام بنويسيد. damla.persianblog.ir - writeEmail('saeidpoetry', 'yahoo.com') saeidpoetry@yahoo.com الهام سه شنبه 17/3/1384 - 13:30 من از اين خانه هم دور مي شوم...این قسمت به نظرم اوج کار بود. زیبابود لذت بردم . www.kiandokht.persianblog.ir vahid ziaee دوشنبه 16/3/1384 - 20:1 سلام .و مثل هميشه adiban.com monirsepas یکشنبه 15/3/1384 - 2:39 سلام بيژن عزيز شعر سپيد تان را خواندم به تایید سروده یتان سالیان ٫ییش باری گفته بودم... زنده گی خاطره هايست درين دفتر عمر:. خوب يا زشت نويسی نويسنده تويی (با غزل ماندن به روزم www.monir-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirsepas', 'yahoo.com') monirsepas@yahoo.com NoosheeN شنبه 14/3/1384 - 14:12 سلام محترم آقای بيژن جان ! اميدوارم همواره سرحال و خندان باشيد ... شايد وبلاگ زيبايتان بيشترين وبلاگی است که دايم روحم را تازه ميکند ... نميدانم چرا ؟ احساستان لطيف و قلمتان گيرا است ... من هم تشنه ! آفرين بر شما ... موفق باشيد دوست گرانقدرم . www.noosheen.persianblog.ir zahra شنبه 14/3/1384 - 9:22 درختي مي كشم ...سبزه زاري در كنار آن...تا درختم نتها نباشد آسماني مي كشم ...خورشيدي در كنار آن...تا آسمانم گرم بماند انساني را در كنار انساني ديگر تا يكديگر را مونس باشند گريه ها مي كنم ...تا كوير كاغذي ام تنها نباشد...تا شايد دشتي شود...!!! چه كنم جز به گريه ,گريه ...ميدانم آسمانم كاغذي ست..درختم كاغذيست.. اما......گريه هايم حقيقت دارد...چه كنم.... تا كويرم تنها نباشد ....... /سلام دوست عزيز/من آپ کردم وطبق معمول همیشه منتظر حضور شما هستم/موفق باشید /جدا زمبدا در هندسه راه/خيلی عالی بود iamforu.persianblog.ir - writeEmail('zhsire', 'yahoo.com') zhsire@yahoo.com
تيرداد جمعه 27/3/1384 - 19:19 سلام دکتر باران عزيزم ... کار زيبايی بود .. لحظه لحظه ی درنا يی تنها در فکر چه چيز سينه بر آب ... زيبا بود ... با احترام : تيرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com مهدی جمعه 27/3/1384 - 10:18 سلام دوست خوبم ممنون که به خونه خودت سر زدی و منو خوشحال کردی شما هم وبلاگ جالبی داری و دست به قلم خوبی برای نوشتن خوشحال ميشم که بيشتر با هم آشنا بشيم دوستدارت مهدی mehdi159.persianblog.ir/ - writeEmail('m_s_13822002', 'yahoo.com') m_s_13822002@yahoo.com میثم ریاحی پنجشنبه 26/3/1384 - 19:48 سلام دوست من...کار خوبی بود..من هم به روزم .سر بزن..منتظرم...یا علی مدد... sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com labooforoosh پنجشنبه 26/3/1384 - 18:9 کاش من هم باران بودم. www.hichestan.tk - writeEmail('salarlabooforoosh', 'yahoo.com') salarlabooforoosh@yahoo.com مجتبي پنجشنبه 26/3/1384 - 14:41 تازه های ادبی را همراه با شعر شما به روز کردم.باز هم از شعری که فرستاديد ممنونم.ياعلی tazeha.mihanblog.com - writeEmail('mjtb5555', 'yahoo.com') mjtb5555@yahoo.com maryam zohdi پنجشنبه 26/3/1384 - 14:8 فارغ ز لحظه ی عکس سینه بر جاری آب و نور... فارغ از همه چیز...همممممممه چبز! آسمان فراموشی تان روشن! خاموش نه! خوب باشين... www.maryamzohdi.blogfa.com فریاد ناصری پنجشنبه 26/3/1384 - 11:11 سلام/قامت قديمی روح رود/باز هم می آيم که با هم بشينيموخوانده شويم yaghosh.persıanblog.com nahid پنجشنبه 26/3/1384 - 10:36 درنا..پرنده ..با بيشه و عمق برکه آشنا و پرهای سفيد و سرخ زيبا.....سر در گريبان است چون ميشناسد بيرحمی امواج دريا.....زين رو دل بسته به خلوت برکه و دل بريده از عظمت دريا...../پيروز باشی و هميشه بباری تا برويند honarvar.org فریبا آتش پنجشنبه 26/3/1384 - 10:13 سلام باران گرامی . زیبا سروده ای تان را که تجلی از قلم رسا و احساس خوب تان است خواندم و حظ فراوان بردم . برای تان موفقیت و سرفرازی جاودانه آرزو میبرم . fribaatash.persianblog.ir - writeEmail('Friba_Atash', 'hotmail.com') Friba_Atash@hotmail.com habib پنجشنبه 26/3/1384 - 4:51 سلام . من باز اومدم . آقا خيلی جالب بود . من زياد از شعر سر رشته ای ندارم ( انگار از بقيه چيزا سر رشته ای دارم ) اما می تونم بگم که خيلی زيبا بود . موفق باشيد . من هم آپيدم . دوست داشتين سر بزنين . تا بعد . www.rahapersian.persianblog.ir - writeEmail('habib_kaktus1', 'yahoo.com') habib_kaktus1@yahoo.com باران*?؟* پنجشنبه 26/3/1384 - 2:8 سلام باز هم خوندم باز هم زيبا نگفتی معنيه اين شماره ها چيه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ www.bareabr.persianblog.ir - writeEmail('downhearted_64', 'yahoo.com') downhearted_64@yahoo.com reza چهارشنبه 25/3/1384 - 21:18 شعر پر تصويری دوست عزيز ... به خوبی حس را منتقل کردی .. فقط من احساس ميکننم در بعضی قسمتها ازياد کلمه موجب سردرگرمی شعر شده بود . www.hazyoun.persianblog.ir - writeEmail('reza_5758', 'yahoo.com') reza_5758@yahoo.com otra چهارشنبه 25/3/1384 - 18:10 so good & nice,tnx for visitin my weblog http://otra.persianblog.ir شهاب/انجمن شاعران جوان چهارشنبه 25/3/1384 - 17:21 سلام عزيز فقط ميتوانم بگويم زيباست و من از مطالب شما هيچ وقت سير نميشوم باز هم بيا........... sh12m.blogfa.com فاطمه مظفری نژاد چهارشنبه 25/3/1384 - 14:15 باران که می گيرد ميان هر چه هست و نيست گفت و گوئی جاری ميشود/ که قصد دريا شدن دارد/ و دريا گاهی به عمق يک سلام است و /گاهی به وسعت يک سپاس..... و سلام /و سپاس و چقدر آشنا بود: قامت قديمی روح رود.... fali.persianblog.ir - writeEmail('f_m_nejad', 'YAHOO.COM') f_m_nejad@YAHOO.COM janaan چهارشنبه 25/3/1384 - 3:38 سلام محترم .. با ( بيتو ) حاضرم .. ممنو ن شما ...سايت شما خيلی زيباست.....مو فق باشيد janaanzakhmi.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com آریا سه شنبه 24/3/1384 - 19:33 سلام بيژن عزيز. باز هم از خوندن نوشته زيباتون لذت بردم. ضمنا ممنون بابت لينکی که معرفی کردين. راستی من بدون اجازه لينکتون رو توی وبلگتون گذاشتم. در صورتی که تمايل نداری اعلام کنيد تا حذفش کنم . منتظر خوندن نوشته های زيباتون هستم. honarpishe.blogfa.com زنی به نام سیاوش سه شنبه 24/3/1384 - 18:56 فوق العاده بود همراه با دیدن تصویر سمت راست... ncsiavash.persianblog.ir Mehdi Mohammadi سه شنبه 24/3/1384 - 13:9 Bijan jan, slam, mesle inke ma ro az liste yadavari haye be rooz shodanet hazf kardid! OK vali man miam va behet baz sar mizanam. kar ghashang va shoste roftee bood. man ham be roozam ba KAROON & KERMAN. khoshhal misham ye negah behem gahi bendazi dirgahan.blogfa.com - writeEmail('momemo', 'gmail.com') momemo@gmail.com janaan سه شنبه 24/3/1384 - 2:53 سلام دو ست عزيز. ممنو ن پيام تان .... كچالو جو شك به انتظار تان ... شادباشيد janaan.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com Nazi دوشنبه 23/3/1384 - 20:50 سلام بيژن عزيز شعرت زيبا بود مثل هميشه ممنون از حظورت موفق و پيروز باشي ممنون خبرم کردی... www.nazijon81.persianblog.ir monirsepas دوشنبه 23/3/1384 - 18:32 راستی تشکر ازينکه در آشيان عشق بودی. www.monir-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirsepas', 'yahoo.com') monirsepas@yahoo.com monirsepas دوشنبه 23/3/1384 - 18:32 سلام بيژن جان درنا را خواندم زيبا بود شاعر طبيعت و زيبايی های آن خوب است آهسته آهسته شعر ها مختصر ميشوند و ميتوان کمی دقيق تر خواند زيرا به نظر شخصی من امروز تمام دنيا وقت ندارد حتی خود وقت نيز هم وقت ندارد برای نوشته های طويل ولو هر چه زيبا باشند. www.monir-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirsepas', 'yahoo.com') monirsepas@yahoo.com مهرانگيزساحل دوشنبه 23/3/1384 - 15:5 سلام / ممنون از پیام شما .تصوير خيلی زيبای بود حظ بردم .شادباشيد .مهرانگيزساحل mehrangez.blogfa.com - writeEmail('m.sahel', 'web.de') m.sahel@web.de (¯`'·.¸.·\-/ in \/\/..¸.·'´¯) دوشنبه 23/3/1384 - 13:45 سلام بيژن جان ممنون از حضور پر مهرت در کلبه ی کوچيکم شعر زيبايی بود هميشه بيا پيشم منتظرتم گوشه نشين شهر عشقت مينا(ان که در چشمان من غم را به يادگار لالايي ميداد ...خود اکنون خواب آلوده ي دنيايي ديگر است) yashayesepideeshgh.persianblog.ir هارون راعون دوشنبه 23/3/1384 - 12:54 سلام عزيز! خيلی لذت بردم. سبز باشی. قربانت rahoon.persianblog.ir mahtab دوشنبه 23/3/1384 - 10:51 نیکوس کازانتزاکیس:خوشبختی چیست؟جانانه زیستن تمام بدبختی ها روشنی چیست؟با نگاهی پرفروغ به تاریکیها خیره شدن ////////زیبا بود ممنون که خبرم کردی موفق باشی mantanhambetanhaymah.persianblog.ir - writeEmail('rozhin_endemosbat', 'yahoo.com') rozhin_endemosbat@yahoo.com مجتبي دوشنبه 23/3/1384 - 3:50 از بابت لينک تازه ها هم خيلی ممنونم www.soushaligha.com/ - writeEmail('hd12442002', 'yahoo.com') hd12442002@yahoo.com مجتبي دوشنبه 23/3/1384 - 3:49 کار بسييار زيبا و پر محتوايی بود فقط بعضی جاها ترکيب ثقيل کلمات يه کم روانی کار را کم کرده( سفید کف پیچش تند ناهموار- فوج موج،...) که بیتر مربوط به قسمت میانی کار میشه.شروع خیلی جالبی داشت با تصویر ذهنی بسیار زیبایی که ایجاد می کرد. به هر حال جسارت نشده باشه .لینک صفحه شعر هم سایت قبلی من بوده . www.soushaligha.com/ - writeEmail('hd12442002', 'yahoo.com') hd12442002@yahoo.com NoosheeN دوشنبه 23/3/1384 - 0:35 سلام مهربان گرامی ! به به ! اينبار بيش از پيش حظ بردم ... بيحد زيبا و دلنشين بود ... من هم با مطلب تازه ای به روزم و منتظر قدوم گرمتان ... www.noosheen.persianblog.ir reza یکشنبه 22/3/1384 - 22:22 با سلام و درود بر شما دوست عزيز و گرامي و درود بر قلم زیبایتان مثل همیشه شنیدنی و بسیار شیوا دست مریضا قربان در ضمن باستحضار ميرساند کلبه درويشي حقير با مطلبي ...پرهیز ازدنیای زود گذر و حرام .... بروز شده خوشحال خواهم شد سر بزنيد و منتظر حضور گرمتان هستم ... بگورستان گذر کردم کم و بیش ....بدیدم حال دولت مند و درویش ...... نه درویشی بخاکی بی کفن ماند ....نه دولت مندی برد از یک کفن بیش ..... در پناه حق و خدا نگهدارتان باشد island1383.persianblog.ir - writeEmail('island1383', 'yahoo.com') island1383@yahoo.com پگاه احمدی یکشنبه 22/3/1384 - 21:26 بيژن باران عزيز ، از اظهار نظرتان متشکرم . شاد باشيد . writeEmail('pegah_ahmadi31', 'yahoo.com') pegah_ahmadi31@yahoo.com zahra یکشنبه 22/3/1384 - 17:59 سلام ببخشيد دير اومدم/وبلاگتون باز نمی شد بالاخره موفق شدم امروز بازش کنم/شعرهاتون هميشه جالب وپر محتوی است/وصف رود وحال و اوضاع اون/موفق باشيد iamforu.persianblog.ir - writeEmail('zhsire', 'yahoo.com') zhsire@yahoo.com محسن داودی یکشنبه 22/3/1384 - 15:17 تصوير . تصوير . موفق عمل کرده ايد در ارائه ی تصوير . موفق باشيد . ۲۹ خرداد ماه منتظرم . poemforyou.persianblog.ir - writeEmail('mohsen_dawoudi', 'yahoo.com') mohsen_dawoudi@yahoo.com مجید یکشنبه 22/3/1384 - 14:12 ممنون زحمت کشیدی...و زیبا بود ghomayshihome.persianblog.ir vahid ziaee یکشنبه 22/3/1384 - 13:20 اديبان به روز شد .با آثاری از ليلا فرجامی .ثريا کهريزی .وحيد ضيايی.اکبر اکسير .منصور بنی مجيدی و ...ويژه نامه طنز انتخابات adiban.com امیر شنبه 21/3/1384 - 19:1 بسیار زیبا بود sotekhashm.persianblog.ir علي رضا خسروي شنبه 21/3/1384 - 17:54 سلام بيژن خان خوبی ببخشيد مدتی اصلا حال خوشی نداشتم علی اخگر که رفت انگار همه ی ما رو هم با خودش برد ديدم مدت زيادی هست که کم پيدائی و ديگه اون نميشه گفتم بيام بگم دلم برات تنگ شده............. بی وفا يه خبری از خودت به ما بده نگرانم wohoman.persianblog.ir - writeEmail('ali_khsrv', 'yahoo.com') ali_khsrv@yahoo.com باران*?؟* شنبه 21/3/1384 - 15:38 سلام ببخشید اینقدر دیر اومدم......قامت قدیمی روح رود...ایستاده بر سایه خود در خاموشی آسمان فراموشی. ////خیلی زیبا بود.. راستی این شماره های پایین هر نوشتت چه معنی میتونه داشته باشه!!!!!!خیلی دوست دارم بدونم...بر میگردم...بدرووووووووود www.bareabr.persianblog.ir - writeEmail('downhearted_64', 'yahoo.com') downhearted_64@yahoo.com najdi شنبه 21/3/1384 - 9:57 زندگی من در چمدانی با منست...این جا بیشتر از آنچه نوشته ام، از قلم انداخته ام....من نیز بیژن جان ! khodbash.persianblog.ir nima جمعه 20/3/1384 - 23:49 سلام! اين تصوير سمت راست بسيار زيباست. اشعار را بايد با طمآنینه خواند. بنابراين بايد آف بخوانم. c-g-jung.blogspot.com - writeEmail('nima_gh1980', 'yahoo.com') nima_gh1980@yahoo.com
Bejan Baran سه شنبه 14/4/1384 - 8:59 (The Great Wall of China.." F. Kafka (183-1924)" ديواری بدور خود-/ پس چرا دری؟ غزل ۹ عشق من/ رودیست روان-/ هميشه همان/ هرگز نبوده يکسان. beji.persianblog.ir آریا جمعه 3/4/1384 - 14:58 سلام باران عزيز. مثل هميشM/k9p8DZ خوندن شعر زيبا و خوندنيت لذت بردم. دوست عزيز شاد و سربلند باشی. honarpishe.blogfa.com ساجد پنجشنبه 2/4/1384 - 15:54 راستی استاد شرمنده که من شعرم رو با عنوان شعر شما گفتم . حقیقتا من کوچیکتر از اونم که بخوام در پیشگاه شما ادب سرایی بکنم و این جسارت رو هم بر سر نادانی و خامی و جوونی ما بزارید استاد . باز هم شرمنده ام . freezheart.persianblog.ir - writeEmail('sajedsingle4408', 'yahoo.com') sajedsingle4408@yahoo.com ساجد پنجشنبه 2/4/1384 - 15:49 بسم الله الرحمن الرحیم////////رنگین کمان/با نگاهی مثل خورشید خروشان از نور/باز میآید از دوران دور/ باز میبیند مرا/باز میخواند قصه هایی از خدا/باز میگوید برایم از کویر/یاد می آرد مرا این تقدیر/از غم تنهایی/ از هوایی پر ز مهر/و کنون آمده است/با کوله ای از تغییر/ ارمغان آورده/از برایم فصل نو/از برایم توشه ای،/قلم و دفتری از احوال تو/تا که من باز تو را شکر کنم/تا به یاد تو عزیز/بر تمام نعماتت باز/فصل رویش بر خود آغاز کنم/ باز گوید بر من/این رنگین کمان هفت رنگ/رنگهایم را ببین/در دلت زانو بزن/ماتمی بر خود بگیر/مقفرت خواه و سپس باز بمیر/که چه نادان بودی/که چونین خلقت زیبایی را،/سالها می دیدی/ولی افسوس که هرگز سر تعزیم به درگاه خداوند گران/به دوزانو نبردی و به خود بالیدی/آری ای مرد ، منم رنگین کمان/یکی از خلایق این خالق هفت آسمان/پس به من بنگر و خود باز بخوان/تک خدا و خالق ما و جهان،/اوست آری اوست ، تک پروردگار جاودان////////////// با سلام خدمت آقا بیژن گل! شعر رنگین کمانم رو به همه ی دوستان خداشناس تقدیم میکنم و به تو دوست عزیز . بروز هستم با (( لالالالا گل قرمز )) freezheart.persianblog.ir - writeEmail('sajedsingle4408', 'yahoo.com') sajedsingle4408@yahoo.com foroohar پنجشنبه 2/4/1384 - 12:58 سلام بيژن باران. ممنون وانديشه تان هميشه سبز باد . مجید پنجشنبه 2/4/1384 - 2:30 سلام بیژن باران عزیز...شعرتان مثل یک رنگین کمان پر از زیبایی بود...در پناه حق ghomayshihome.persianblog.ir/ شهاب/انجمن شاعران جوان چهارشنبه 1/4/1384 - 7:17 سلام استاد عزيز من که واقعا شرمنده لطف و بزرگواری شما هستم ممنون که به من لطف داريد / در ضمن ما کوچکتر از آن هستيم که در مورد شعرهای زيبای شما نظر دهيم / فقط برای شاگردی اينجا می اييم. sh12m.blogfa.com janaan چهارشنبه 1/4/1384 - 2:47 سلام محترم / ممنو ن پيام تان / مطالب شما بسيار زيباست / قدم قدم حاضرم / مو فق باشيد.... janaanzakhmi.persianblog.ir/ - writeEmail('janaan_700', 'hotmail.com') janaan_700@hotmail.com بهرام کمالی چهارشنبه 1/4/1384 - 0:18 سلام دکتر و عرض ارادت صميمانه از آنجا که زيادی دوستتان دارم و بی حد...آمدم و با خواندن شعر توی اين تيراژهء زيبای هفت رنگتان گم شدم٬ اصلاْ خودم نبودم؛ رنگ بود و بازی رنگ؛ با بنفش آمدم؛ با کبود پا شدم؛ با آبی آرام شدم؛با سبز بزرگ شدم؛ با زرد عاشق شدم؛ با نارنجی از باغتان بهار نارنج را عاشقانه بو کشيدم؛ با قرمز ترسم از خون و مرگ و رفتن ريخت٬ رفتنی هم باشم عاشقانه می روم: اينجا حوالی رنگين کمانهای زيبای چشم توست...لذت من الان بی حد و حصر است و بابت اين سپاسگزارم از مرگ خلسه هايم حتی برای مدتی کوتاه...شاد باش و شاد زی. bahram59.persianblog.ir - writeEmail('bahram659', 'yahoo.com') bahram659@yahoo.com میثم ریاحی سه شنبه 31/3/1384 - 21:2 سلام دوست من...استفاده کردیم...با یک کار آزاد از خودم و یک غزل مثنوی از دوست عزیزم حسین تقلیلی به روزم عزیز سر بزن خوشحال میشم...یا علی مدد... sharveh.blogfa.com - writeEmail('baran_mehravar', 'yahoo.com') baran_mehravar@yahoo.com فریبا آتش سه شنبه 31/3/1384 - 15:10 سلام محترم بیژن . شعر رنگین کمان را خیلی زیبا و رنگین ترکیب نموده اید. اشعار تان را همیشه رنگین و مملو از موفقیت آرزو میبرم. fribaatash.persianblog.ir - writeEmail('Friba_Atash', 'hotmail.com') Friba_Atash@hotmail.com Mehdi Mohammadi سه شنبه 31/3/1384 - 13:24 Bijan aziz, az inke yad avari mikoni ke update shodee mamnoon 1000 bar. tarkibe rang-ava ro man khoob hese mikonam va be gaman image jadid ro be hozehye khanesh sher mi afzayad. agar che shenavande hanooz in in hes morakab, mahroom ast. dirgahan.blogfa.com - writeEmail('momemo', 'gmail.com') momemo@gmail.com saeedreza khesareh سه شنبه 31/3/1384 - 13:17 سلام بيژن . خوبی؟ آپديتم www.paizeziba.persianblog.ir - writeEmail('saeedreza.khesareh', 'gmail.com') saeedreza.khesareh@gmail.com maryam zohdi سه شنبه 31/3/1384 - 13:10 سلام. با غبار ساکت ایام دور٬ آرام است و در رخوت خاطرات خمار ٬ خیال!.....و شیرین...............ممنون که هستید و سر می زنید و خوشحالم می کنید......رنگین کمان تان را خواندم! اینجا باران با صدای رنگین کمان ....صدای مرا از قرمز غروب و ناپایداری داغ...کاش می شنیدید.....رنگین کمان تان مانا. www.maryamzohdi.blogfa.com monirsepas سه شنبه 31/3/1384 - 11:39 سلام بيژن عزيز ممنون حضور مهرينت شعر رنين کمان را هم خواندم زيبا بود وخوب تصوير رنين کمان را نقش شعر نموده ای آسمان تخليت را همواره رنين کمان خواهم www.monir-sepas.persianblog.ir - writeEmail('monirsepas', 'yahoo.com') monirsepas@yahoo.com سید مهدی موسوی سه شنبه 31/3/1384 - 10:35 سلام عزیز! با مطلبی تحت عنوان « من ناراحت نیستم... » به روزم حتما سر بزن شاید تا مدتها چیزی ننوشتم. منتظرم bahal3.persianblog.ir - writeEmail('sooe_tafahom', 'hotmail.com') sooe_tafahom@hotmail.com ملينا سه شنبه 31/3/1384 - 7:59 سلام دوست عزيز .از اينکه قابل دونستی و تشريف آوردی خيلی ممنونم. از نظر سبزت هم متشکرم. شعر بسيار زيبايی بود.لذت بردم.در پناه حضرت عشق شاد زی. loveforever.persianblog.ir vahid ziaee دوشنبه 30/3/1384 - 19:27 سلام .دلم به اندازه ی شب های کوير بزرگ گرفته .رنگين کمان چه کسی بود که جز زخم از کمانش نصيب نسل من نمی شود.... adiban.com رودخانه ي برفي دوشنبه 30/3/1384 - 19:9 سلام بيژن عزيز / شعرتان به مانند هميشه دلنشين و زيبا بود بسيار لذت بردم شاد باشيد شاعر عزيز horshid.persianblog.ir انسانكده دوشنبه 30/3/1384 - 18:51 سلام دوست من کار زيبايی بود با يک کار سپيد به روزم و منتظر شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! ensankade.persianblog.ir شهرام عدیلی پور دوشنبه 30/3/1384 - 17:40 سلام بيژن عزيز . قلم ات هميشه روان و نويسا باد. www.shahbara.persianblog.ir zahra دوشنبه 30/3/1384 - 4:13 هرگز مگو که دست هایم را لا به لای جلد کتاب های کهنه گم کرده ام. هرگز به لب میاورکه رگ های دستانم چون جاده های پیچ در پیچ به هیچ می رسند. مگو که قلم در دست هایم کمر خم کرده وانگشت هایم پیر شده اند، /سلام مهربون/من با دست های تو آپم ومنتظر حضور گرمتون/موفق باشيد /خيلی عالی بود/توصيف رنگها را ميگم/کپی کردم البته با اجازه شما iamforu.persianblog.ir - writeEmail('zhsire', 'yahoo.com') zhsire@yahoo.com میثم امانی شنبه 28/3/1384 - 14:3 من ارادتمند هر که شاعر است/مستانه قدمهايت را می بوسد mastaneh1.blogfa.com sheida mohamadi شنبه 28/3/1384 - 1:23 بنفش زنبق پنجره تنهايی banafsh range morde alaghe man ast va kabod ;;;ah in sher dar eine ijaz ;ziba ham bod sheidamohamadi.persianblog.ir تيرداد جمعه 27/3/1384 - 18:56 سلام دکتر بيژن باران عزيز... شعر زيبايی بود و کاش اولين نفر می شدم که نظر می داد ... نقش های تازه ای که عناصر هفت رنگ رنگين کمانی را شکل می دهند و با توصيفاتی تصوير گون .. به ظرافت شعر ياری می دهند از زيبايی های شعر شماست ... و مخصوصا تناسب بسيار ظريف در سطر سياه و در سطر سبز ... با احترام : تيرداد راد tirdadrad.persianblog.ir - writeEmail('tirdad1400', 'yahoo.com') tirdad1400@yahoo.com سيد جمعه 27/3/1384 - 18:28 سلام.... قشنگ مينويسيد يادم اومد جائی خوندم که دو تا صدف با هم حرف ميزدند اولی گفت من از دردی که درونم ميکشم رنج ميبرم و دومی گفت شکر خدا که سالمم.... آخه نميدونست که اون يک مرواريد خوشگل رو درون خودش داره .......................... موفق باشيد faghir.persianblog.ir

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی